Even voorstellen: Mimo

mimo

New Member
Hoi hoi,
we zijn nu twee keer op vakantie geweest naar Australie en zoals velen helemaal verliefd geworden op dit continent. We willen graag ontdekken of een permanent verblijf aldaar voor ons is weggelegd. Wonen en werken Down Under is natuurlijk heel wat anders dan er op vakantie gaan. Via dit forum hoop ik informatie en tips te krijgen over werken en wonen, tijdelijk of permanent in Australie.

Hallo mimo,
Als eerste van harte welkom op dit forum. De search knop kan je een eind op weg helpen en ook de site van www.immi.gov.au. Wij zelf zijn bezig met een aanvraag om in australie permanent te gaan vestigen. Er komt heel wat bij kijken, maar houd in je achterhoofd waarvoor je het doet en doe het stap voor stap, dan kom je er wel.

groetjes Astrid  :fish:

Veel succes met alles.
dit forum zal je een heel eind op weg helpen, en 't is nog heel gezellig ook. :dancing:

groetjes lin

Hoii,

:hi: op dit forum!
Hier kun je heeel veel antwoorden vinden en vragen natuurlijk!

Liefs Eutrice

welkom, ik heb al een hoop info van deze site gehaald, alle antwoorden staan erin of als je vraagt komen ze met bosjes (de antwoorden)

Hallo Mimo,
Welkom op het forum  :hi:

Ik wens jullie suc6 met alle plannen en heel veel plezier op dit forum.

Groetjes,
Susan

Ook van ons een hartelijk welkom op Het Forum!!

Als je meer wilt weten, spit maar eens door dit forum, maar wees wel bereid een paar maanden er voor uit te trekken!! Er valt zo veel in te ontdekken!!

Sux6, Rene

Back