Even voorstellen : Nathascha

nathascha

New Member
G'day,

Mijn partner en ik gaan een Skills Matching visa aanvragen om in de database terecht te komen. We hopen dan een state/territory of een employer sponsored visa te bemachtigen. Spannend!

Momenteel zijn we onze diploma's naar de desbetreffende legalisatie instanties aan het sturen en zijn de uittreksels her en der aan het verzamelen, werkgeversverklaringen opvragen (gelijk in Engelse taal graag :grin: ), enz.

De eerstvolgende actie is de diploma's naar VETASS te sturen voor een assessment. Daarna zien we wel weer verder.

Wij willen hoe dan ook naar OZ verhuizen en met name in de Queenland regio van Noosa/Gympie.

Onze moeilijkheidsgraad om te tackelen is: leeftijd 38 en 46, een hondenmeisje en drie paarden.

Ik zal bij tijd en wijle hier op het forum indroppen om wat info te zoeken of om er zelf wat info op achter te laten waar anderen nog wat aan kunnen hebben.

Heart Blessings,
Nathascha

Hee Natascha,

Mijn vriend en ik zijn ook bezig om (voor een paar jaar dan :cool:) naar Aussie te verkassen!
Ben wel benieuwd ook hoe het jullie afgaat met de visumaanvraag e.d.
Willen jullie via een sponsor binnenkomen of op een andere manier? (miss. een domme vraag, maar ik ben zelf nog in het beginstadium van onderzoek, dus vandaar!)

Succes in ieder geval!

Gr. Kim

Hallo Nathascha,

Welkom op het forum, ik wens jullie veel succes, ik hoop dat jullie snel een sponsor zullen krijgen.

Groetjes,
Susan

Back