Even voorstellen....Newcastle/Central Coast NSW

Robbert

New Member
G'day!
Ik ben Robbert, en heb vorige week een contract getekend om bij Newcastle University te gaan werken. Ik ben nog in onderhandeling over mijn precieze werkplek (Gosford of Newcastle).
Dit forum is nu al ongelooflijk handig voor de voorbereidingen ; dank aan alle enthusiaste schrijvers!
Hartelijke groet,
Robbert

He Robbert, welkom! Ga je alleen of neem je nog een gezin mee? en ga je voor bepaalde tijd? We willen natuurlijk wat meer van je weten!

Welkom Robbert! Succes met de voorbereidingen! Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen wat je gaat doen aan Newcastle Uni en wat je achtergrond is?

Dank voor het hartelijke welkom :) Excuses voor de late reactie - ik was op vakantie en daarvoor druk met allerlei regeldingen. Mijn visa aanvraag is de deur uit, dus fingers crossed!

Ik ga aan de slag als "Senior Lecturer in Medical Education". Ik ben arts en heb onderzoek gedaan naar medisch onderwijs : mijn rol in Newcastle zal bestaan uit het helpen opzetten van een nieuw curriculum, het begeleiden van docenten en het lesgeven aan studenten. Erg gevarieerd dus :)

En ik vertrek alleen

De baan is in eerste instantie voor een jaar - ik weet dat er financiering is voor een aanstelling voor in totaal 3 jaar. Eerst maar eens kijken hoe t bevalt!

Back