Even voorstellen: nieuw in WA/Mandurah

looseontheloop

New Member
hallo allemaal,
ik wil me hier even voorstellen, Ik ben Erik 42 en mijn australische vrouw Nacia wonen sinds juni 2008 met de kids 2,8 en bijna 1 in Mandurah.
Ik heb alleen nog geen Nederlander ontmoet hier. Woon hier midden tussen de engelsen en zuidafrikanen.

bij de IGA verkopen ze wel ontbijtkoek, appelmoes, remia en hak rode kool met appeltjes, bij farmer Jack ook nog komijne kaas.
maar nog geen Nederlander gezien.
Wonen er wel Nederlanders in Mandurah? :cry:

We hadden vanuit Voorburg hier een huis laten bouwen, Nacia werkt inmiddels drie dagen in de week, ik ben zelf nog steeds zoekende, maar heb nog genoeg te klussen.

groetjes Erik

Hallo Erik,

Welkom op het forum.

Nee, ook ik woon niet in Mandurah, zelfs nog niet eens in Australie  :smile:. Wel een leuke omgeving, dus we kunnen de optie altijd nog open houden, omgeving Perth is het enoge zeker op dit moment. Maar ik ben weer eens nieuwsgierig.... Je hebt een huis in Australie laten bouwen vanuit Nederland? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Daar wil ik graag wat meer over weten!

En zo erg is het toch ook niet dat er geen Nederlanders in de buurt wonen? Het zit hier vol met die hollanders en daar wordt ik toch ook niet zo veel gelukkig er van  :lol:

Sacha

Hoi Erik,
er woont zowieso een Nederlands/australisch stel met kids in Mandurah: Angela is ook zelf regelmatig op het forum te vinden maar is op het moment druk met werk/school en zal wat minder online zijn. Verder zit er een Nederlands stel in Pinjarra, niet zo ver weg maar die zitten niet op het forum naar ik weet. Verder zitten er weer meer richting Rockingham (oa wij). Dus, ze zijn er wel maar je moet effe zoeken. :wink:

Hi Erik,

Hier ben ik dan!  Even druk gehad, welkom in Mandurah, wij wonen bij Falcon achter Miami Shopping Plaza en hebben het erg naar ons zin.  Wij wonen hier sinds januari 2006. Ik ben nederlandse en mijn man is een australier en wij hebben twee jongens van 13 en 15.  Ook toevallig wij hebben jaren lang in Voorburg gewoond!  Mijn man doet fly-in fly-out werk en werkt nu bij Kalgoorlie.  Welke buurt wonen jullie en wat voor werk zoek je.  Het is inderdaad hier mooi wonen en straks met de zomer is het helemaal genieten.

Groetjes Angela

[quote author=Sacha link=topic=9279.msg125546#msg125546 date=1222024496]
Hallo Erik,

En zo erg is het toch ook niet dat er geen Nederlanders in de buurt wonen? Het zit hier vol met die hollanders en daar wordt ik toch ook niet zo veel gelukkig er van  :lol:

Sacha[/quote]

Meen je niet....

Jack :evil:

@Jack: Meen ik inderdaad niet. Wij wonen op een enorm multi-culti rijtje: Turk, Hollander (wij dus), Surinamer, Turk, Chinees, Irakees.... Maar altijd wat lekkers te eten!!! Gelukkig op 1 na allemaal lekker ingeburgerd maar met behoud van hun eigen cultuur, zal mijn buren straks gaan missen.

Back