Even voorstellen op het forum

Petra Patijn

New Member
Hoi, Wij zijn Petra en Dennis en hebben drie kinderen. Jamy (9) en een tweeling, Gioia en Denzel van 4. Al een aantal jaar koesteren wij de wens te emigreren. Uiteindelijk is de keuze op Australië gevallen. We zijn erg opgewonden en vinden het ook geregeld nog doodeng. Aangezien Dennis over een jaar 50 wordt, hebben we ook niet veel tijd meer. We zijn nu bezig met het Vetassess van Dennis. De kans dat het negatief is is klein, maar toch is het ontzettend spannend!
Het huis gaat deze week in de verkoop, klein detail ;) Er zijn maar weinig mensen die op de hoogte zijn van onze plannen. Deze reageren gelukkig allemaal wel heel leuk. Het is en blijft wel ongeveer het meest spannende wat we ooit gedaan hebben! Dit forum geeft veel leuke en goede informatie. Ik vind het prettig om andermans ervaringen te lezen en te delen. Tot op het foum!

Hoi Petra!

Welkom op het forum.
Ik weet niet of Patijn je achternaam is, maar dat is misschien niet zo handig als nog niet iedereen in je omgeving op de hoogte is van je plannen zoals je aangaf.
Zijn jullie al wel eens in Australië geweest?

Groetjes Gwen

Hoi Petra en familie,

Welkom op het forum en succes met de uitzoekerij!
Persoonlijk ben ik meer van de openheid. Onze familie en vrienden weten het al vanaf het begin. Alleen met werkgevers zijn we nog steeds voorzichtig.

Welkom op het forum! En succes met alles uitzoeken en aanvragen. Hebben jullie al een voorkeur waar in Australië?

Bedankt voor het welkom!
Gwen mijn man heeft een tijd in Australië gewerkt. In Melbourne en Sydney.
Wij weten nog niet goed voor welke stad we willen gaan. Vanuit het emigratiebureau moeten we ons richten op South Australia ivm met het beroep van Dennis. Adelaide staat ook op ons verlanglijstje :)

Bedankt voor het welkom!
Gwen mijn man heeft een tijd in Australië gewerkt. In Melbourne en Sydney.
Wij weten nog niet goed voor welke stad we willen gaan. Vanuit het emigratiebureau moeten we ons richten op South Australia ivm met het beroep van Dennis. Adelaide staat ook op ons verlanglijstje :)
Gaaf joh!! Adelaide is super.

Back