even voorstellen patricia

ayngael

New Member
hoi hoi,

Ik ben patricia (24) en ben net een maand getrouwd met gert (38), we hebben samen een hond en zijn aan het oefenen voor een kindje  :)

Ik heb mn hele leven al het gevoel dat ik in Australie thuishoor en ik ben er nog nooit geweest  :lol:

Gert en ik zij  nu een beetje aan het orienteren om mijn droom ooit werkelijkheid te maken.

Voor meer info, ask me

kizzz patricia (ayngael)

[quote author=ayngael link=topic=2214.msg22592#msg22592 date=1122921870]
Ik ben patricia (24) en ben net een maand getrouwd met gert (38), we hebben samen een hond en zijn aan het oefenen voor een kindje :)
Ik heb mn hele leven al het gevoel dat ik in Australie thuishoor en ik ben er nog nooit geweest  :lol:
[/quote]

needpics.gif

Sorry kon het niet laten, in koppertje :evil: :roll:

Anyway welkom op het forum  :up: :up: :up:
gr. Bear

Zo dan ,....gaat lekker vanavond

sorry dubbelen post :wall:

Patricia  :hi:

Hier vind je een hoop info hoor!! Dat houdt je naast het oefenen voor een kindje wel even zoet!!

Groetjes Linda

Ps: Barry leuke smileys!!!

Hoi Patricia,

:hi:

Leuk joh dat je dit forum ook hebt gevonden :up:. Ik ook pas sinds kort :cheer: :cheer:, maar ik kan je zeggen dat het er erg gezellig is en dat je er veel informatie kan vinden :up:.

Heel veel succes met.................."alles" :-D

Gr. Mel :cool:

:hi: op dit gezellige forum.

Misschien een inkoppertje, oefenen is geen garantie,
Wij oefenen ook, ............Geen Kans  :lol1:

Gr. Ton  :up:

Hoi Patricia

Hartelijk welkom. Op het moment dat ik in 1994 voet op Australische bodem zette had ik ook het gevoel dat ik hier thuishoorde en dat gevoel is nooit meer weggegaan.
Nu, na 11 laaaaaaange jaren in NL heben we alles voor elkaar en is het moment gekomen om te vertrekkenbijna aangebroken.
Ik hoop dat dit uiteindelijk ook voor jou gaat gelden.

Ga je nu eerst een vakantie naar OZ plannen om vast te stellen of het gevoel dat je nu hebt ook klopt of zijn jullie al bezig met emigratie?

In ieder geval veel succes met AL  :wink:  je activiteiten ???

groet,

Annelies

Hi Patrica.

Van Harte    :hi:  Op Ons forum,

Zo als je ziet hier is alle info te vinden van visa's, 
en naruurlijk bedden. Noem maar op.   :rotflmao:

Daaaaar weet Rob alles van.   :blahblah:

Heel veel plezier op het forum!!!!

Gr Ineke.  :up:

Welkom op het forum :up:

ennnuuhhhh vooral door gaan, met oefenen bedoel ik dan! :baby:

Groetjes Sander :-D

WOW wat een reacties al  :lol:

We willen idd daar eerst een lange tijd op "vakantie" gaan om eens rond te kijken en idd kijken of mijn gevoel wel juist is....

Dat oefenen gaat goed hoor, we hebben het nu wel door ,  laat die  :baby: maar komen  :lol1:

kuzzz patricia

Welkom op het forum  :up:

Die vakantie is een slim idee, wij lopen met hetzelfde verhaal. Willen er graag heen, maar zijn er nog niet geweest in februari/ maart gaan wij voor 5 weken naar WA en SA. (Start in Perth en finish in Adelaide).

Succes

Welkom op het forum  :up:
Wij zijn ook van plan in Februari (als het financieel haalbaar is )  :wink:naar Perth op vakantie te gaan .

Alvast veel oefenplezier en heb me vroeger laten wijsmaken : blijf van de chocolade af  :-x(zou er invloed op hebben ).
  Groeten

Back