Even voorstellen, Paul en Pauline

Pap_thuis

New Member
Hallo,

Paul en ik wonen al ruim 6 jaar in Sydney (we wonen nu net buiten Parramatta.), maar ik heb nu pas dit forum ontdekt. Paul is oorspronkelijk Australiër, maar heeft ruim 20 jaar buiten Oz gewoond. Ik ben Nederlandse en daar hebben we elkaar ontmoet en zijn we getrouwd.

We zijn ruim 11 jaar getrouwd en nu voor het eerst in verwachting:) Nu ik zwanger ben mis ik NL steeds meer:)

Groetjes Pauline

Welkom en congrats met de zwangerschap! Hoe bevalt het verder in Australie?

Welkom, ja, het is soms wat moeilijker om ver weg te zitten met kinderen en maternity systeem is hier ook zo anders!
Jo

Welkom, ben zelf nooit zwanger geweest, dus daar kan ik niet over mee praten. Maar Nederland is ook wel veranderd hoor de laatste jaren dus verlang niet terug naar NL, al kan ik begrijpen dat je wel verlangt naar familie(vangnet) om je heen.

Succes!

Hey! Welkom op het forum. Ooooh ja, heel herkenbaar! De laatste keer dat het ons 'overkwam' hebben we zelfs de koffers gepakt! Succes en gewoon lekker veel op het forum komen 'kletsen', helpt wel (een beetje).
Cheerio!

Hoi, welkom op dit forum en proficiat. Kan me voorstellen dat je NL nu mist. Zeker nu verlang je naar zekerheid en wellicht familie. Het gaat hier in Nederland allang niet meer zo als vroeger en als ik de VVD en Pvd A moet geloven wordt het alleen maar erger (behalve voor diegene die nu al niet weten waar ze met hun geld heen moeten). Hopelijk kan ik ook nog voor de kerst naar mijn (zwangere) vrouw in Sydney (Marrickville).

Back