even voorstellen: Q en I

Q en I

New Member
Hallo allemaal,
3 weken geleden is mijn vriend (aanstaande intussen... :up:) naar Perth vertrokken met het idee nog op en neer te reizen voor z'n nieuwe baan maar zit intussen met beide benen helemaal daar ..gelukkig komt hij morgen even een weekje thuis. We hebben nog een boel te regelen want hij heeft nu net in het centrum van Freo een huisje gevonden (ongemeubileerd aaahh) voor ons en ik ga vanaf maart ook. Ik heb er ontzettende zin in maar begin het lastige afscheid hier al te voelen. Ik vind het dus erg leuk te lezen dat iedereen die emigreert zo'n beetje door hetzelfde heen gaat waardoor alle die leuke barbie-berichten ontstaan. Ik doe graag mee vanaf maart! Wie weet tot ziens, eerst nog een héle hoop te doen en afronden en quality time met vrienden hier doorbrengen...
groetjes Q en Inge

ps Q (is echt zn bijnaam) is net 38 en zit in de techniek (NDT) en ik, 34, zit in de uitvoerende kunsten (dans)

Poe, 'even een weekje thuis'. Die knul zal zich, terug in Perth, gemangeld voelen!

Maar hoe dan ook; veel succes en plezier!

Irene :)

Wauw, midden in Freo wonen, das super! Ik ga zelf in Coogee ong 9 km van Freo wonen. Succes met alles! Grts, Marieke

tja een weekje thuis, ik vind het ook echt gekkenwerk en zou dat echt niet trekken, maar Q is heel erg gewend te reizen. Voor hem is het zelfs rustig dat hij nu gesettled is in Perth ipv heel zuid-amerika door met een vlucht per dag. Ik weet niet hoe hij het doet maar hij heeft geen jetlag-probleem terwijl ik een week moet bijkomen.
Ik ben idd dolblij met het huis in het centrum van Freo zodat ik kan proberen daar wat op te bouwen m.n. sociaal gezien. Hij zet zijn werk voort daar, incl. collega's die allemaal wereldwijd zitten terwijl ik echt al mijn werk wat in de artiestenscene heel erg door prive heen loopt, achterlaat en dus echt helemaal ergens opnieuw begin.
Ik kom trouwens ook uit Brabant oorspronkelijk (Budel :lol: )
Wanner gaan jullie ?
groetjes Inge en Q die vanaochtned thuis kwam met heel veel nieuws  :roll:

Heb je dat daar een beetje? Dans en kunst?

Ik heb zelf een tijdje (paar weken) in Rockingham (oftewel: Swinging pig) gewoond.. :)

Hallo Inge,

Ik ben een paar keer in Freo geweest, heb daar nog vriendinnen, en vind het uitermate prettig daar. Als er ergens in Perth en omgeving veel te doen is op cultureel gebied dan is het daar vind ik. De sfeer is fijn, de mensen benaderbaar, volgens mij ga je genieten.
Veel succes,

Fae

Hey,
Jeetje, gaaf hoor! Maarre...ff een weekie thuis... hihi
Welkom op het forum en succes met alles!!!
Ivette

wauw ben eindelijk in freo geweest, en perth ook natuurlijk!
Vind het erg leuk daar te gaan wonen en ben blij dat ik het gezien heb voor ik er teveel beelden van gevormd had in mijn hoofd. Was wel gek om niet eerst een samen met mn vriend op vakantie te gaan en te " proeven" maar meteen aan te komen en alles met een blik te bekijken van; oke hier ga ik dus iig 2 jaar wonen en hoe vind ik dit? haha
Was ook wel beetje pittig want met amper spullen probeerden we vast iets van inboedel te creeeren...pffff... de eerste week vooral het huis opgeknapt en naar Bunnings, Bunnings, Bunnings en de Ikea alles kopen wat we nodig hadden terwijl we alles straks dus dubbel hebben....maar ja Q woont er al en moet wel een beetje gezellig zijn voor hem.
Daarna zijn we naar de Pinnacles geweest en dat was helemaal mijn ding, heerlijk en prachtig, ben ook helemaal gezandstraald daarzo
Ik kan echt niet wachten tot ik hier alles afgerond heb, het is veel en zo maar heb erg veel zin in mijn nieuwe stek midden in freo, eindelijk weer samen met mijn lief....
bedankt voor jullie reacties
groeten Inge
p.s. wie wonen er ook in freo?
(ik moet nog even uitzoeken waar Coogee ligt....)

Welkom en succes met alles,

Grappig mijn moeder is in budel geboren en ik heb daar in de omgeving veel familie wonen. Ben zelf geboren in Valkenswaard.

Hallo Q and I

Wij wonen in Attadale, komen heel vaak in Freo. Heerlijke wijk, je gaat het zeker leuk hebben. Wie weet tot ziens.

Groetjes Ingrid :up:

Back