Even voorstellen: Rick en Annemieke

Miekie

New Member
Hallo allemaal,

Wat een leuk forum en ook nog eens super handig. Mijn man en ik komen rond eind oktober naar Australie voor ongeveer anderhalf jaar. Mijn man heeft daar een baan gevonden in het CBD bij Fastman Consulting.

Wij starten eerst 3 maanden in Melbourne en gaan dan naar Sydney toe voor de resterende periode.

We zijn druk naar huizen/appartementen aan het zoeken, maar het is toch nog wel lastig om via internet iets naar je zin te vinden. Wij zijn ook nog nooit in Australie geweest, dus het is even zoeken waar we het beste kunnen en willen wonen. Iemand goede tips??

Groetjes,
Rick en Annemieke

hoi Rick en Annemieke,
Welkom op het forum!
Ik hoop dat je hier de antwoorden op je vragen vind.
Ik kan je even niet helpen met woon dingetjes in Melbourne en Syndey, maar iemand anders vast wel.

Hoi Annemieke,

Welkom op het forum!
Kan het bedrijf waar je man gaat werken wellicht niet helpen om te zoeken naar een woning? In Melbourne wat tijdelijks via het werk en dan van daaruit wat in Sydney zoeken.
Succes!

Welkom op het forum! Misschien vragen of er een collega bereidt is jullie wat info te verschaffen over de desbereffende steden en woongebieden... ook belangrijk te weten waar je precies gaat werken (CBD of buiten CBD).
Succes in ieder geval!!

[quote author=Miekie link=topic=10292.msg144852#msg144852 date=1249828667]
Wij zijn ook nog nooit in Australie geweest, dus het is even zoeken waar we het beste kunnen en willen wonen. Iemand goede tips??

Groetjes,
Rick en Annemieke
[/quote]

Hai,welkom op het forum. Spannend,wij zijn ook nog nooit in Australie geweest en hebben ons visum verworven, november naar Perth. Heel veel succes en leuke ervaringen

groeten Simone

Back