Even voorstellen, Rixta

Rixta

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en dan is het altijd wel aardig om je even voor te stellen. Ik ben Rixta, 39 jaar en sinds 26 maart 2005 getrouwd met Grant, een hele echt Aussie. We wonen in Maitland NSW. En vorige week heb ik m'n permanente visum gekregen, dus dat was feest hier. Ik verwacht niet heel erg actief te worden hier, maar je kunt nooit weten wat er gaat gebeuren. :smile:

Groetjes,
Rixta

Hi, Welkom op het forum, Rixta. Doet me deugd eindelijk eens iemand in de buurt tegen te komen.... Bijne iedereen schijnt rond Brisbane of in Perth en Melbourne te wonen.  :smile:  Maar wij wonen in One Mile Beach (Port Stephens)

Hi Rixta! Gefeliciteerd met je visum! Wij gaan naar NSW. Weten nu nog niet of we ten noorden of zuiden van Sydney terrecht komen. Misschien kun je wat vertellen over de regio waar jij woont??

Groet,
Kathleen

Hoi Rixta,

Ook van ons gefeliciteerd!!!
Ben toevallig enige maanden geleden in Maitland geweest ivm judotoernooi van onze dochter Renée.

En voor Kathleen, de Noord kust van NSW prachtig!! Wij wonen in Emerald Beach, ongeveer 20 km boven Coffs Harbour. Heerlijk klimaat en mooie omgeving, heuvels en rainforest op 10 minuten afstand en het strand op kruipafstand en op 2,5 uur rijden van Byron Bay, misschien wat toeristisch maar wel erg leuk en lekker strand.

Eerlijkheidshalve moet ik hier bij aantekenen dat werk hier niet voor het opscheppen ligt.

Succes met uitzoeken en altijd welkom alhier

Wim

Back