Even voorstellen: Robbus

Robbus

New Member
Hi guys!!

Heb dit forum nog niet zo heel lang geleden ontdekt. Heb er de laatste weken wat in lopen lezen en ik dacht van ik doe sociaal en stel me ff voor!!

Ik ben in november 2010 met een WHV naar Australie gekomen en heb wat rond gereisd en veel in remote area's gewerkt.
Ben een meid tegen gekomen "along the way" en in Perth beland.

Heb mijn PR 3 maanden geleden gekregen via het 187 RSMS visa.

Werk als kok in Perth!

Cheers,

Robbus

Boerenkool met worst....
Daar had ik ook zin in zeg! De boerenkool kunnen we zelf maken (kale) maar de rookworst mis ik toch wel. Ik maak het met gehaktballen!!
Ik ga in februari naar NL voor een paar weken. Kweet niet of ik rookworst door de customs ga krijgen...:)

Werk in East Perth (claisebrook cove)
Werk is op zicht wel oke maar tis een cafe dus voor mij als kok zijnde niet heel interessant.
Had weinig tijd om een sponsor te vinden dus moest heel snel beslissen. Ach, 2 jaar daar werken gaat wel lukken. Heb mijn PR via het bedrijf in princiepe dus ben zo nog steeds dankbaar!!!

Kweet niet of ik rookworst door de customs ga krijgen...:)
Ik denk het wel hoor. Het is processed food en is luchtdicht verpakt. Kan geen beestje meer levend uitkomen wat Australië kan bedreigen.. Als je het maar aangeeft. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze het toch niet toestaan en ze het in de kliko gooien.

Dat gebeurde bij mij dus vorig jaar. Had 2 vacuum verpakte Unox rookworsten meegenomen en ze gingen de Kliko in.
Netjes aangegeven, maar mocht dus niet.
groetjes Johan

Dat gebeurde bij mij dus vorig jaar. Had 2 vacuum verpakte Unox rookworsten meegenomen en ze gingen de Kliko in.
Netjes aangegeven, maar mocht dus niet.
groetjes Johan
Weet je ook de reden toevallig? Misschien is het ook maar net welke ambtenaar je treft...? I don't know

Hey roncor,

Heb jij al alles gedaan met betrekking tot je visum..??
Heb je al een TRA gedaan enz??

Succes met alles iig!!!

Welkom op dit forum.

Mijn vriend en ik vertrekken in maart naar Perth. We weten nog niet waar we precies belanden, maar ik hou het restaurantje in gedachten :D

Hey roncor,

Heb jij al alles gedaan met betrekking tot je visum..??
Heb je al een TRA gedaan enz??

Succes met alles iig!!!
Dag Robbus,

Deze week is de beslissing gevallen dat we kiezen voor de huidige werkgever. Het wordt een visa 186. We zijn nu bezig met het verkrijgen van alle documenten zoals geboortebewijs, bewijs goed gedrag enz enz. Ook vetasses moet nog hij nog doen. De werkgever maakt gebruikt van zijn eigen emigratiebureau en schatten onze kansen 99% in. We zijn de komende weken erg druk. Zelf en ook onze dochter moeten dus blijkbaar ook nog een IELTS test doen. Ik ben dus ook druk aan de studie. We hopen dat we alle benodigde documenten dit jaar hebben zodat ook de visa aanvraag gedaan kan worden.
Als alles goed gaat dan zitten we volgend jaar rond deze tijd in de omgeving van Wollongong.

Dank je wel voor je interesse

Back