Even voorstellen: Rolls en family

Status
Not open for further replies.

Rolls

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Wij zijn ook begonnen met het opvragen van informatie om de stap toch te gaan maken. We hebben het al eens eerder geprobeerd toen helaas opgegeven, maar Australie blijft toch mijn naam schreeuwen! Nu moet het dan ook echt gaan lukken.
Heeft iemand informatie alle hulp is welkom! of misschien mensen die ook net beginnen?? emigratie bureau waarmee hele goede ervaringen? andere bruikbare hulplijnen?
En wie weet leren we mensen kennen die naar dezelfde regio kijken? Zuid Australie of regio Brisbane hebben de voorkeuren.

Let me know!!
Want ik ben de verhuizing al aan het plannen ;)
 
Hooi @Rolls

Ik denk dat we je beter kunnen helpen als je even een voorstelrondje doet in de rubriek Even Voorstellen, en zelf een nieuw draadje aanmaakt onder de passende rubriek met je details en vragen. Dit is @LobkeV's draadje en haar vragen zijn misschien anders dan de jouwe.
 
@Rolls , het is inderdaad wat lastig om bruikbaar advies te geven zonder wat meer informatie.

- Leeftijd en samenstelling gezin
- Ervaring/beroep
- Idee omtrent welke visum je wilt aanvragen (partner visum, sponsored visum, skilled independent)

Heb je al eens gekeken op de visum checker op de Immigratie website om te kijken wat de mogelijkheden zijn:
 
Status
Not open for further replies.


OFX
Back
Top