Even voorstellen: roncor

roncor

Member
net nieuw op dit forum en we willen graag het volgende weten:
wij kunnen met een visa 187 emigreren naar de region Geelong. Het bedrijf sponsort dus deze baan.
weet iemand hoelang het duurt voordat de visa is goedgekeurd?
weet iemand dan ook hoelang je de tijd krijgt van de goverment om naar Australie te komen?
familie van ons moest (was een ander soort visa hoor) binnen 2 maanden in Australie zijn.

we kijken uit naar jullie reacties:) :)

wij kunnen met een visa 187 emigreren naar de region Geelong. Het bedrijf sponsort dus deze baan.
weet iemand dan ook hoelang je de tijd krijgt van de goverment om naar Australie te komen?
familie van ons moest (was een ander soort visa hoor) binnen 2 maanden in Australie zijn.

Kom op Roncor.... Een threadjack en niet even op de site van immi.gov.au gekeken. Naughty! ;)

http://www.immi.gov.au/skills/skillselect/index/visas/subclass-187/

If you are outside Australia when the visa is granted, you and any dependent family members included in your application must enter Australia within six months of the visa being granted, or your visa will be cancelled.

Schijnt wat sneller te gaan op het moment.
Immigration had veel veranderingen aangebracht vanaf 1 juli 2012 en heel veel mensen hebben net voor die datum nog aangevraagd. Ik zelf heb onshore aangevraagd en heb 7 maanden gewacht. Op het moment gaat het wat sneller volgens mij. Ligt er ook aan wat voor beroep je hebt, je nog health checks en police checks moet doen enz enz..

Goodluck!

Beste Robbus, bedankt voor je reactie. Als alles goed gaat dan wordt de visa eind dit jaar ingediend. We houden dan zelf rekening met zes tot negen maanden. Weet je ook toevallig binnen hoeveel weken/maanden je in Australie moet zijn als de visa s goedgekeurd?

Oh sorry, ja moet nog helemaal wenen an deze forum. Afterbang: bedankt voor je reactie en je hebt heemaal gelijk. We hadden dit op die site kunnen lezen. Scheelt ons ook weer tijd om het huis verkocht te krijgen.
Er breekt een spannende tijd aan. We hebben al drie maal zelf op punten geprobeerd te emigreren, maar dat is niet gelukt. Nu komt deze kans en die grijen we met beide handen aan. Komt nog bij dat onze dochter met een working holiday visa in Perth zit en al aan heeft gegeven daar te willen blijven

Komt nog bij dat onze dochter met een working holiday visa in Perth zit en al aan heeft gegeven daar te willen blijven
He, wat gezellig! De ouders van E, die op dit moment in de Perth hills als Au Pair werkt?!?

Hoi Gwen, nee wij zijn de ouders van Nienke en zij werkt ook in de hils
Jah, die bedoelde ik ook :confused: Geen idee waarom ik E getypt heb.. Nienke die werkt in Gooseberry Hill :) met net 2 meiden en n kersverse jongen in de host-family.

Haha en hoe ken je haar dan?
Misschien moet je even een eigen Lastavaza aanmaken Roncor. Want we zitten nu iemand zijn draadje te vervuilen :oops:.
Ik ken Nienke omdat ik ook Au Pair was in de Perth Hills + haar kids gaan naar dezelfde school als de mijne toen. Hebben net nog gezellig aan de telefoon gekletst.

Back