even voorstellen....Sabine

Bien

New Member
Hoi allemaal,

wat een geweldig forum is dit en wat heb ik er al veel kunnen vinden.

Mijn vriend en ik en onze twee dochters zijn bezig met emigreren naar Australia. Mijn vriend heeft een baan aangeboden gekregen en op die manier word het hele emigratie-proces voor ons betaald. Ideaal natuurlijk, alleen zitten we nu nog met de verkoop van ons huis en wel binnen anderhalve maand. Want als alles doorgaat moeten we op 1 april in Sydney zijn.

Sabine

Hi Sabine,

Welkom op het forum :hi:

Wij hadden ons huis heel snel verkocht, maar helaas nog geen visum.
maar goed, het kan dus wel snel.

Mariette

Het kan snel, dat weet ik, maar wij moeten er een flink bedrag uitslepen en zijn bang dat dat niet gaat lukken. We willen wel de hypotheek af kunnen lossen, met een schuld emigreren is ook niet zo'n goed idee.

Krijg je de kans om te emigreren, gooit je huis roet in het eten. Maar we gaan nu de optie verhuren bekijken, dus wie weet.

Succes met jullie visum, Mariette

Welkom op het forum  :up:

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben dan ons. We hebben ons visum dus we zouden eigenlijk zo weg kunnen, maar ons huis is nog niet verkocht.

Ik wens jullie veel succes.

Groetjes van Jolanda

Hallo Sabine,

Welkom op het forum  :smile:

Hopelijk is jullie woning snel verkocht.

Groetjes,
Susan

Welkom op het forum en succes met de verkoop van het huis  :up: (of verhuur als dat het gaat worden).

Hey Sabine,

Welkom op dit forum. Naar welk deel van Australië zouden jullie vertrekken?

gegroet,
Bram.

Hoi,

Welkom op het forum.
Wat heerlijk dat er al zoveel voor jullie geregeld wordt. Dat scheelt een hoop tijd en energie.
Veel succes met de verkoop van jullie huis  :up:

Groetjes Jidske

Bedankt allemaal voor het warme welkom

Makelaar is langs geweest en het lijkt erop dat verkopen het niet gaat worden.

Mijn man moet nu volgende week een test doen en als dat goed uitpakt horen we snel of de keuze op hem is gevallen. En dan zal alles in een zeer korte tijd geregeld moeten.

Bram, de baan is in Sydney, dus daar zullen we gaan wonen. Heb zelf 9 maanden in Adelaide gewoont en zou graag daar weer naar terug gaan, maar ja. Eerst maar Sydney en als je er eenmaal zit is het misschien makkelijker om naar andere banen te kijken en dan evt in Adelaide.

We willen heel graag, zeker omdat alles door de werkgever betaald word, maar ben bang dat als je niet doorgaat, dat dan vanwege financien is. Maar ik hou mijn vingers gekruist.

Hi Sabine,

Welkom op het forum! Wat geweldig dat alles zo snel gaat :up:.

Maarre... hoezo gaat het verkopen niet lukken?

Groetjes,
Lela

Hi Lela,

de makelaar verwacht geen hoge verkoopwaarde en dus zouden we verlies maken. Daar komt ook bij dat als het allemaal doorgaat, we op 1 april al in Sydney moeten zijn en ik verwacht niet dat het huis zo snel verkocht zal worden, zeker niet als we de prijs vragen die we ook echt nodig hebben.

Dus maar even afwachten tot we echt groen licht hebben wat de baan betreft en dan knopen doorhakken.

:dance: welkom
het huis verkopen zullen wij straks ook moeten waar we heel veel tijd geld en energie
in hebben gestoken maar ja als het maar genoeg opleverd heel veel succes ermee.
auktje en diderick

Ook nog :hi: van mij

Pfff, gaat snel bij jullie :lol:
Wij hebben ook de visum's, maar kunnen ook nog niet weg i.v.m. de verkoop van ons huis  :-( We hebben alleen wel iets langer de tijd (tot sep) om het huis te verkopen.

Veel succes met alle knopen doorhakken  :grin:.

Liefs Eutrice

Hey Sabien,
Welkom op het forum. Wat jammer dat het huis nu "roet in het eten gaat gooien". Maar als 1 april de deadline is, kan je vriend niet alvast gaan zodat jij de zaken in NL afhandeld? Ik weet het dat is niet niks natuurlijk en het liefst vertrek je met zijn allen tegelijk.

Heel veel succes in ieder geval met het verkopen van jullie "blok aan het been".

Hoi Lin,

aan die optie heb ik ook gedacht, maar ja, dan moet ik hier alles in mijn eentje regelen, auto verkopen, spullen verhuizen en dan ook nog twee meiden van 3 en 5 om me heen. Als het moet dan gaat me dan natuurlijk wel lukken, maar ideaal is het niet. Daar komt bij dat mijn man nooit zo lang zonder zijn twee meisjes kan. En wat dacht je van vliegen, alleen met die meiden op zo'n lange vlucht.

Maandag moet ie voor een test en dan zullen we het snel weten, hopelijk kunnen we er nog een maandje extra uitslepen, hebben we ook genoeg tijd om hier het een en ander af te sluiten.

Volgende week komt er iemand van Rotsvast langs om het verhuren te bespreken, ben benieuwd.

Hi Sabine,

Balen zeg van je huis... Ik zal voor jullie duimen dat er snel een koper (het liefst) en anders een huurder komt!

Kan me wel voorstellen dat je het liefst met zijn allen gaat... wel heel snel zeg, 1 april :up:

Groetjes
Lela

Back