Even voorstellen: Sander en Claudy

SanderV86

New Member
Hoi allemaal,

Wij volgen dit forum al een poosje en vinden het de nodige tijd om ons eens voor te stellen. Wij zijn 26 en 27 en wonen in Zwolle. M2A helpt ons met de aanvraag voor een skilled independent visa, en hebben deze week onze EOI ingediend. De bingo kan beginnen ;).

De bedoeling is dat wij volgend jaar augustus naar de regio Perth verhuizen. Daar kunnen wij de eerste weken bij vrienden verblijven zodat we rustig op zoek kunnen naar een geschikte buurt om te wonen.

Welkom!! Wat is de reden voor verhuizing? Verliefd geworden op het land tijdens vakantie/backpacken, werk, etc.. Ben erg benieuwd!

Welkom op het forum :)

Geloof dat het tijd wordt dat we de grens dicht gaan gooien. Iedereen wil ineens naar Perth. Denk dat ik ik vanaf nu Canberra ga promoten!!

Hoi iedereen, bedankt voor alle leuke reacties!
Voor Claudy begon het allemaal in 2006 tijdens een jaar backpacken en dan ook heel Australie rond incl. een mooie tijd in Perth en op Rotto (gewerkt bij Rottnest Lodge). Na dit geweldige jaar nog een half jaar voor Australian backpackers gewerkt in Sydney (ook een te gekke tijd) en bijna een jaartje geleden alweer ging onze huwelijksreis naar Perth/outback/ Exmouth en alles daartussenin :) Sander is voor zijn werk ook meerdere malen in Australie geweest en elke keer als je daar voet aan wal zet voelt het gewoon goed! Sinds 2006/2007 bestaat er bij Claudy al de heimwee en Sander gaat gewoon erg graag mee naar z`n mooi land met vriendelijke mensen en een lekker klimaat ;)

Claudy heeft de eerste keer ook in Broome gewerkt waar ze vrienden is geworden met een andere medewerkster die nu in Perth woont. Ondertussen is elk bezoek aan Australie ook een bezoek aan hun geworden en is er een mooie vriendschap ontstaan. Ze willen ons dan ook heel graag verder helpen met onze droom en de eerste weken zullen wij ook bij hun verblijven om zo samen naar een goed onderkomen voor ons te kunnen kijken. Perth heeft voor ons alles, aan de ene kant lijkt ons een "beach" area heel mooi maar een beetje meer ouderwets huis ipv alle nieuwbouwwijken trekt ook wel. Daar zullen we ons dus zeker nog verder op moeten orienteren.

We zijn daarom ook erg benieuwd naar iedereens keuze van plaatsen om eerst te gaan wonen.

Welkom op het forum :)

Geloof dat het tijd wordt dat we de grens dicht gaan gooien. Iedereen wil ineens naar Perth. Denk dat ik ik vanaf nu Canberra ga promoten!!

hahaha, nee hoor, hop alles naar de westkust. Des te meer plek voor mijn schapen ;)

hahaha, nee hoor, hop alles naar de westkust. Des te meer plek voor mijn schapen ;)

Je kan beter roo's gaan houden, da's beter voor het broeikas effect en anders krijg je straks van de Carbontax op je nek (met dank aan Julia...)

Ah, ja. Goede tip! Kangaroo's waren beter voor de natuur hé (heb ik ooit eens uitgebreid beschreven ergens) Maar springen die niet gewoon over mijn hekje heen :confused:

Back