even voorstellen: sander, irene en sunny

Sunny

New Member
Hallo allemaal!
Na een reis van anderhalf jaar (waarvan een goeie 11 maanden in Australie) konden wij (Sander 38, en Irene 42) niet meer echt aarden in NL......Dus besloten wij een jaar na de geboorte van onze Sunny (nu 4)  :sunny: te emigreren naar........Nieuw Zeeland  :blink: (dit is nu natuurlijk de korte versie)
Het is hier mooi, lekker rustig, we wonen aan het strand (ik rijd zelfs elke dag over het strand naar m'n werk) BUT....
Australie heeft ons hart gestolen en sinds vandaag kan ik trots melden dat de TRA positief heeft geoordeeld op mijn skills assesment (joiner 4411-15)!!!!!!!!!!!!! :happysun:
Vanaf nu kunnen we dus de visum aanvraag vol vertrouwen opstarten en zal ik me wat vaker op dit forum ophouden. :computer:
Groetjes uit een nog zonnig Waitarere Beach van Sander.

Dat klinkt vreselijk zeg, met je auto over het strand rijden :wink: Al enig idee welke streek jullie in Oz het meeste aantrekt, of hangt dat ook van werkgelegenheid af? en school etc natuurlijk! (waar ligt waitarere ?) good luck!

Hoi Sander, Irene en Sunny,

Welkom op het forum en heel veel succes met alles.

En ik ben het met Gerbrand eens, heel verschrikkelijk dat je met de auto over het strand naar je werk rijdt :grin:

Groetjes,
Erna

Hoi!

Grappig, bij ons gaat het juist de andere kant op; wij (ik en mijn Australische man Steve) zitten zoveel mogelijk op Waiheke Island, en er komt een moment dat we definitief naar NZ verhuizen. Misschien een unit rond Brisbane aanhouden of zo, maar dat zien we t.z.t. wel.

Maar hoe dan ook, veel plezier met jullie move! Overigens, ik stuur nog even een PM met een paar vragen.

Groetjes,

Irene

Hallo Sander, Irene en Sunny,

Ook van mij nog een hartelijk welkom. Op zich klinkt je huidige woonomgeving niet slecht hoor. Maar idd australie is een giga mooi land.

Veel succes met al het werk. Ook ik ben wel beniewd waar jullie je willen gaan vestigen. Wij wonen in een suburb van Melbourne en bevalt ons heel erg goed. Echt een aanrader. Maar ik ben nooit verder geweest dan dat, dus kan eigenlijk ook niet oordelen.

Groetjes Lisette

Hi

Welkom op het forum
Zat net even op de kaart te kijken waar Waitarere Beach ligt maar kan het niet vinden, wij hebben ook 3 maanden door NZ gezworven en moet zeggen dat ik het er erg mooi vond, alleen het weer niet.

Succes met alles :up:

Hier kan je zien waar het ligt:

WaitarereNZ.gif

Erg leuk meteen zoveel reacties te krijgen, ik voel me meteen helemaal thuis :smile:
Om meteen een paar vragen te beantwoorden: Waitarere beach ligt aan de west kust van het noorder eiland, zo'n 100 km boven wellington ter hoogte van Levin.

Voorlopig gaat onze voorkeur uit naar Queensland, zo ergens tussen Brisbane en Cooktown  :grin:

Ik ga nu nog even kijken of ik een pijltje op de "wie woont waar" wereldbol kan zetten.
Dat word een prachtig moment als ik datzelfde pijltje straks naar een plekje in Australie kan verschuiven :happy:

Zie net dat eerainuh mij voor was, met een prachtig kaartje nog wel, :up: thanks

Groetjes Sander

Welkom!

Heb vandaag net zoveel goeie verhalen over NZ gehoord, klinkt geweldig met de auto over het strand rijden, wat een dagelijkse sleur!  :wink: Maar australië is idd prachtig!

Succes :up:
T

Back