Joop Smits
New Member
Wij, Sandy en Joop dus, zijn getrouwd en hebben 2 kinderen. We lopen al heel lang met de gedachte rond om weg te gaan uit Nederland en een tijdje terug zijn we ons eens verder gaan orienteren. Bij Move2Australia een eerste test laten doen maar helaas te weinig punten. Via mijn werk in contact gekomen met bedrijf in Sydney (transport/expeditie) en hebben me een baan aangeboden en willen me sponsoren. We zijn van plan om in feb/maart een paar weken naar Sydney + Brisbane te gaan om e.e.a. te bekijken.
Waar wij naar benieuwd zijn is hoe de scholen zijn en hoe het zit met schoolgeld. De één zegt dat schoolgeld veel is en de ander zegt dat je in Queensland geen of heel weinig schoolgeld hoeft te betalen. Onze dochter is 6 dus gaat naar lagere school.
Wie kan mij verder helpen.
Groetjes joop
Waar wij naar benieuwd zijn is hoe de scholen zijn en hoe het zit met schoolgeld. De één zegt dat schoolgeld veel is en de ander zegt dat je in Queensland geen of heel weinig schoolgeld hoeft te betalen. Onze dochter is 6 dus gaat naar lagere school.
Wie kan mij verder helpen.
Groetjes joop