Even voorstellen: Sas en Jeroen

jeroen240

Member
Hoi,

wij zijn dus Sascha en Jeroen en na een jaar lang rondgetrokken te hebben in Australië verliefd geworden op het land en de mensen. Ons doel van deze reis was om te kijken of we een plek konden vinden waar we zouden willen wonen/werken, nou en dat is gelukt!! Townsville is ons zeer goed bevallen en dit is dan ook de stad waar we proberen te gaan wonen. Maar we staan nog aan het begin van het emigratie-trajekt en zitten natuurlijk vol vragen.

Sascha was voor de reis afgestudeerd als marine biologist en heeft na terugkomst een promotiebaan gekregen aan de universiteit van Amsterdam, wat ons dus een jaar of vier geeft om de emigratieplannen om te zetten in werkelijkheid. De basis voor een visum is als marine biologist wat beter dan die voor mij, ik werk als zelfstandig fotograaf en helaas staat dit beroep niet op de lijsten.

Plan is dan ook dat Sascha promoveert en ik me ga omscholen tot loodgieter, dit vak heeft me altijd al erg leuk geleken en op deze manier slaan we hopelijk meer vliegen in één klap. Nu zit ik daaromtrent wel met een aantal vragen maar deze zal ik stellen in het desbetreffende forum.

Genoeg over ons lijkt me.

Groetjes Sas & Jeroen

Van harte welkom op het forum! Wat heerlijk zeg, dat jullie daar een jaar lang hebben rondgetrokken en ik begrijp Townsville wel, was ik ook gek op!

Jammer genoeg kan ik jullie niet verder helpen met jullie huidige vragen. Veel succes in ieder geval!

Groet,
Annemarie

Welkom op het forum!
afro.gif

Thanks!!

is er trouwens ook de mogelijkheid om een mailtje te krijgen als er een reaktie op een door ons gestarte topic is??

Je kunt daar de "Watch this topic" knop voor gebruiken. Als je daar op klikt, kun je vervolgens kiezen wanneer je een notificatiebericht wilt krijgen.