even voorstellen: Sebastiaan en Natasha...

nebasha

New Member
... en na lang dromen, voegen we nu daad bij woord! Alhoewel, de intentie is er. We staan nog helemaal aan het begin van ons immigratietraject. We kunnen dus alle tips en adviezen gebruiken!

Ik werk als Marketing & Sales Manager bij een business school in Rotterdam. Een internationale organisatie, die helaas geen directe werkgelegenheid in australie biedt. Maar ik zag dat er een hoop te doen is voor marketeers in bijvoorbeeld Sydney of Brisbane. Natasha werkt als PR en Communicatie Professional in de culturele sector. Zij is in Australie geboren en heeft een zus in Surfer Paradise wonen. Zijn er mensen op dit forum werkzaam in de marketing/communicatie/PR met ervaringen in dit beroepenveld in Australie? Neem contact met ons op!

groetjes,

Sebastiaan & Natasha

Hallo Sebastiaan en Natasha

Veel succes met jullie "traject"  :up: wij zijn ook net begonnen en hebben een emigratiebureau (move2australia) in de arm genomen. Het helpt je met de regeltjes e.d. het kost misschien wel wat maar dan weet je of je een reële kans maakt.

Weten jullie al in welke regio jullie willen gaan wonen? vergeet vooral niet te stemmen. Er is volop competitie over welke stad de meeste Nederlanders trekt.

Groetjes Johan en Yvonne

Hey Johan en Yvonne,

Dank voor jullie reactie! Ik heb begrepen dat het een behoorlijk bureaucratisch gebeuren is, emigreren  naar australie. Net even naar de site gekeken van Move2Australia. Nog redelijke tarieven, toch? Volgens mij ook wel een voordeel dat ze in Australie gevestigd zijn.

We denken er over om in Brisbane of net er buiten te gaan wonen. Zelf zou ik Sydney ook wel zien zitten, zeker gezien mijn werk. Maar wie weet, hebben ze aan de gold coast ook genoeg te doen.

En jullie, hebben jullie al een idee over het hoe en wat?

groetjes,

Sebas

Welkom op het Forum.