Even voorstellen Stijn en Aranka

Hallo allemaal,

Even voorstellen: wij zijn Stijn en Aranka uit België, 28 en 26 jaar oud (of jong). Vorig jaar een maand door Australië getrokken en in Mission Beach (Queensland) op het strand getrouwd. Ons hart verloren aan het prachtige land en de levensstijl dus nu hard aan het twijfelen om te emigreren.

Groetjes,

Stijn en Aranka
 
Welkom op het forum!! Gaaf trouwens, trouwen op het strand :) Je kunt hier heel veel informatie vinden!! Succes!
 
Super mooie Blog!

Congrats on getting married, helemaal te gek... On Mission Beach!!

Succes met soulsearching of jullie nu wel of niet Down Under gaan!

Groetjes, Betty
 
Welkom op het forum!

Mooie site
afro.gif


Groeten Steven
 
Hoi, welkom op het forum,

Mooie blog, erg profi opgezet!
Succes met de emigratieplannen, hou ons op de hoogte!

Hartelijke groet,

Cor
 
Hallo, beste mede landgenoten,

welkom hier bij de avonturiers van dienst, en veel geluk met jullie toekomst, misschien wel Down Under :smile:
 
Update,

Al een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, ondertussen beslist om in zee te gaan met M2A, papierwerk verzamelt, IELTS testen gedaan en geslaagd, en beslist eind dit jaar om nog eens een maandje vakantie te nemen in AUS.
 
Dat gaat goed zo te horen(lezen)!
Waar gaan jullie heen einde van het jaar? Al een idee waar jullie gaan vestigen?

Groeten Steven
 
Helo Steven,

Het gaat idd vooruit, en we zijn hoopvol!:)
Eind dit jaar gaan we de regio Perth doen (Perth-Wave Rock-Kalgoorlie-Esperance-Margaret River) (14dagen), Tasmanië (10dagen), en New South Wales -> Sydney, Canbera, Snowy Mountains, Ocean road back to Sydney) (10dagen). Ben momenteel bezig met een blog in elkaar te steken om de progress beetje bij te houden, en eens we ginds zijn het thuisfront mee te laten genieten.

Voorlopig is ons eerste gedacht New South Wales voor ons te vestigen, maar dat kan gerust nog veranderen.

Ik ben nog op zoek naar traveltips voor Tasmanië! vooral betaalbare logeeradressen.

Andere reistips zijn ook zeeeer welkom :wink:

Alvast bedankt,

Groeten,
 
Helo Steven,

Het gaat idd vooruit, en we zijn hoopvol!:)
Eind dit jaar gaan we de regio Perth doen (Perth-Wave Rock-Kalgoorlie-Esperance-Margaret River) (14dagen

Wow :shock:
Wij deden in 2007 al 2,5 week over Perth, Wave Rock, Hopetoun en via de kust weer terug My link, zie "De ruwe planning"
En dat vonden we al krap.

Bart
 
Spannend hoor!
Misschien zijn wij dan ook al wel in Tasmanië!
Op poms in Oz hoorde ik dat Hotel Collins een leuk hotel is.
Op het eerste gezicht absoluut niet, maar wel een fijn hotel om te verblijven. :up:
 
@ Kim H. komt in orde voor die borrel en bbq
wink.gif
!!

Het is idd een zeer strakke planning, maar eens we ginds wonen doen we het allemaal opnieuw maar dan in normaal tempo
tongue.gif
.

We hebben al onze accommodatie gevonden in Tasmanië na een grondige zoektocht op het internet. Meer info volgt... (blogje met de voorbereiding/route aan het opzetten)

Nu het laatste deel plannen (NSW-Canberra).

78 days to go
tongue.gif
!!
 
Leuk! Ik heb 4 jaar in Kalgoorlie gewoond, dus kan je daar nu niet helpen met een slaapplaats. Esperance, oh, geweldige stranden. Ik woon nu in Australind, 15 minuten ten noorden van Bunbury. Bezoeken mag altijd! De route rond Perth is te doen in 2 weken. Wij hebben daar 9 dagen over gedaan zonder wave rock dan, maar mijn ouders zijn wel via wave rock gegaan en hebben een dagje langer gereden (tja, ik moest weer aan het werk.)
Jo
 
Hoi Hoi,

Maandag eindelijk (na lang aftellen) ons tweede reisje richting Australië. (Western Aus / Tasmania / Canberra / NSW)

Vanaf maandag zijn onze avonturen te lezen op onze site:

www.australianexpedition.com

Feel free to email us with tips :wink: stijnenaranka@australianexpedition.com

Groetjes
Stijn en Aranka
 
Ik heb hier lonely planet liggen. Als je van een bepaald gebied accommodaties wil weten, schiet ff pm'etje en dan stuur ik kopietje van de pagina naar je toe :)
 


OFX
Back
Top