even voorstellen SunnyDutch

sunnydutch

Member
Hallootjes,

Wist niet dat dit forum er was, maar door een of andere reden ben ik hier terecht gekomen. Vind het geweldig.
Ben een vrouw van 38 jaar en ben drie jaar geleden (2 mei) samen met hubbie geemigreerd naar Qld. Wij zijn aangewaaid in Helidon. Een klein plaatsje tussen Brisbane en Toowoomba aan de Warrego Highway!

Ga nu vlug weer terug naar het forum, kan niet wachten om veel topics te lezen en te reageren uiteraard!

welkom, je hebt heel wat te lezen hier.  ( pas op, ik ben zelf ook nog niet zo lang actief op dit forum, maar het word verslavend maar is wel heel gezellig )

groetjes jojo.

Welkom op het forum...

Maarre....is jouw nickname per ongeluk geschreven als SunnyDucth of had je hiervoor een "woordspelige" reden?

Was er gewoon benieuwd naar :)

Jeetje Maluka, wat goed van jou, heb het inderdaad te snel en verkeerd gespeld en zit er nu aan "vast" :grin: maar dat mag de pret niet drukken! Jullie weten toch allemaal wel wat ik bedoel.

Ben je in ieder gevel een "geval apart" met die naam!! :grin:
In ieder geval, Welkom, en veel lees plezier!

Rene-l
ps. De verslaving zal wel meevallen :lol: :lol:

Rene-l

Hoi sunnyducth,

Welkom op het forum! :up:

[quote author=sunnyducth link=topic=6947.msg88491#msg88491 date=1177744833]
Jeetje Maluka, wat goed van jou, heb het inderdaad te snel en verkeerd gespeld en zit er nu aan "vast" :grin: maar dat mag de pret niet drukken! Jullie weten toch allemaal wel wat ik bedoel.
[/quote]

Ik kan je naam wel voor je aanpassen als je wilt?

Hallo Lost, als je dat zou kunnen doen zou ik dat geweldig vinden!
Alvast bedankt daarvoor. Ben anders bang dat ik de hele tijd verkeerd ga inloggen, zonder dat ik er zelf erg in heb. Hoezo blond?

Hey sunnydutch, viel mij niet eens op dat je naam verkeerd gespeld was...! Ook van mij een warm welkom en heeeel veel leesplezier hier. Is inderdaad erg verslavend! GRts, Marieke

Back