Even voorstellen: Suzanne Jonker

Suzanne Jonker

New Member
Ik ben Suzanne Jonker, 22 jaar oud en ik studeer in Groningen.

Van 20 december tot 5 januari ben ik in Sydney om mijn vriend te bezoeken die daar voor een half jaar stage zit. Voor die periode (20dec tot 5 jan) zoeken we nog betaalbaar onderdak dus, check het aangeboden/gevraagd-topic en help ons ajb!  :smile:

Groetjes Suzanne

Welkom op het forum!

Ik woon niet in Sydney dus kan jullie helaas niet helpen. Het zal echter wel erg lastig worden om met kerst en Oud & Nieuw onderdak te vinden in Sydney, laat staan goekoop!
Succes!

Welkom! Ik denk ook dat je nu heel snel op zoek moet naar acco. Hoe langer je wacht hoe minder er beschikbaar zal zijn. De prijzen zijn in die periode zowiezo heel erg hoog, want zo ong. elke backpacker.. (nou ja, wel wat overdreven) wil in Sydney zijn tijdens oud en nieuw. Goedkoop kun je nu wel vergeten.. stuur gewoon wat hostels een mailtje of bel ze, zou ik zo zeggen.

Ja dat gaat niet meevallen in die periode. Er is wel wat te vinden maar dan erg duur. Wij hebben er ook naar gekeken, wij wilden graag met O&N naar Sydney. Moet toch een hele belevenis zijn met meer dan een miljoen mensen het vuurwerk bekijken bij de Harbour Bridge. Maar zijn er op terug gekomen na het zien van de prijzen (hebben gezocht van 30-12 to 2 -1).
Ik hoop dat je wat betaalbaars vind!

Ow en welkom op dit forum :up:

Back