even voorstellen Tom en Tamara

Tamara87

New Member
Hoi allemaal!

Wij zijn Tom en Tamara Schuiling. Wij staan nog helemaal aan het begin van ons emigratie avontuur en zijn van plan om binnen 2 jaar met onze kinderen (3 en 7 maanden ) naar Australië te emigreren. Ik (tamara)ben docent Engels en ben tijdens mijn opleiding een paar maanden in Australië geweest met Tom en zijn toen echt verliefd geworden op dit fijne land. Wij hebben er heel veel zin in en vinden het ook erg spannend. Hopelijk kunnen jullie ons zo nu en dan voorzien van tips en adviezen.....

Groetjes Tom en Tamara

Welkom op het forum!!

Welk visum willen jullie aan gaan vragen? En al enig idee waar in Australie jullie willen settelen?

Hoi gwen,
Wij gaan voor het skilled visum. Mijn beroep staat op de beroepenlijst en volgens het visumbureau zijn onze kansen erg goed dus dat is heel positief! Waar we ons willen vestigen vind ikzelf nog een beetje lastig. Rondom brisbane lijkt mij een fijne omgeving, maar het belangrijkste vind ik dat het een goede plek is om met kinderen te wonen ( goede scholen, kinderopvang, sport, veel kinderen in de omgeving etc )

Rondom Brisbane is ook een fijne plek om te wonen! Voor goede scholen moet je denk ik toch een beetje in de buurt van de grote steden blijven en elke grote stad heeft wel verschillende suburbs waar het fijn wonen is met kinderen.

Back