Even voorstellen Tomasb

Tomasb

Member
Hallo allemaal,

Heb hier al menig maal goed rond gelezen dus dacht mezelf ook maar eens voor te stellen dan :)
Ik ben Tomas en kom uit Antwerpen. Woon hier samen met mij vriendin(Zij is Australische:up:) en 15 maand oude zoon( met nu dubbele nationaliteit:p) en wij zouden binnenkort ook graag de stap maken.

Zijn nu nog volop aan het rondneuzen en uitzoeken maar zouden er nu toch snel werk van willen maken.

Kijk er naar uit hier nog meer te weten te komen/tips op te zoeken en het hele gebeuren in gang te zetten.:rolleyes:

groetjes,

Tomas

Hoi Tomas, welkom. Visum is voor jullie dus geen probleem. Wat voor werk hoop je te vinden en waar?

Welkom op het forum!
Ik ben ook benieuwd: Waar willen jullie naar toe in Australië?
Helaas is het partner visum 1 januari flink in prijs omhoog gegaan, maar jullie zullen geen problemen hebben om het partner visum te bemachtigen iig!

Nou daar heb je al wat info bij elkaar ;)

Welkom, en wat sappig nieuws over lokatie, werk enzovoort is altijd welkom!

Hallo Allemaal en alvast bedankt voor de warme verwelkoming :)

Blij om te lezen dat jullie er allemaal vertrouwen in hebben, moet wel goed komen dan en geeft ons nog meer zin om alles bijeen te beginnen zoeken.
De dure prijs zal het hopelijk allemaal wel waard zijn:up: inderdaad wel aan de dure kant wow !
@Katja 12 tot 15 maanden, is dat dan vanaf het versturen van de aanvraag ?

Lokatie zal wsl Sout East QLD worden, on the coast or is Brisbane , vriendin haar familie woont in Gold Coast...

Ik werk in de scheepvaart dus zou ook iets in die richting gaan willen zoeken .

Grts

Hoi Thomas, welkom.

Lijkt mij ook een vrij eenvoudige klus, dus GO FOR IT!
Scheepvaart zei je? Alice Springs is dan geen goede bestemming, tenzij je kamelen of hovercrafts bedoelt. :)

Wat doe je in de scheepvaart? Ontwerpen, installeren, lassen of aan het grote wiel draaien?

Hallo,

Wel degelijk koopvaardijschepen en geen kamelen , hovercrafts etc... maar ook niet aan het grote wiel draaien :)

Zit in aankoop/ logistiek.

Brisbane lijkt me wel wat te doen !

Grts
Tomas

Partner visum lijkt voor de hand liggen, en de wachttijden lijken wat naar beneden te kruipen.
Oorspronkelijk " belooft" in ons geval als 8-10 maanden in ons geval minder dan 8.
Nu al ergens samen wonen maakt de wachttijd ook een stuk draagbaarder....

Heen en weer pendelen is leuk voor de frequent flyer Miles, maar niet aardig voor de portemonnee :)

Welkom hier, en zoals al te lezen is er al veel antwoord gegeven! Succes en veel lezer met uitvogelen, kan jullie helaas niet helpen met tips voor partner visum vanuit eigen ervaringen. Maar er zijn zeker meer mensen hier die via dezelfde weg naar oz vertrekken

Back