Even Voorstellen: Tommie en Femke

Tommie

New Member
Hallo daar mede-aussie-lovers,

mijn naam is Tommie en samen met mijn vriendin kom ik eigenlijk net terug van een Working Holiday in dat mooie OZ. Maar toen ik daar over de prachtige stranden liep, wist ik het al: Ik wil terug. Een sponsor heb ik daar kunnen vinden en afgezien van een mogelijke vertraging door de kredietcrisis heb ik een 457 aangeboden gekregen. Onwijs leuk en vandaar dat ik al tijden op dit forum rondneus om de nodige info bij elkaar te krijgen.

Veel vragen dus....

Groeten,
Tommie

Hallo Tommie en Femke,

Welkom op het forum en nog veel plezier met rond snuffelen en vragen stellen/beantwoorden!

Groetjes,

Sacha

Haha ja Kees, het is afgelopen, tijd voor een andere straat. Hopelijk beseft de DIAC wat voor een beroemdheid die kant op komt....

Om te reageren op Linne; ik heb een baan in Brisbane aangeboden gekregen als werktuigbouwkundige. Das toevallig ook mijn achtergrond (wat een toeval!) en zodoende ben ik heen en weer aan het mailen met mijn contactpersoon. Nu kreeg ik maandag een mailtje dat de functie door de moeilijke financiele tijden uitgesteld werd van april 2009 tot minimaal juli maar hij ging in zijn klantenbestand op zoek naar een andere werkgever voor een paar maanden. Niet slecht volgens mij dus ik ben me nu lekker aan het verdiepen in de 457.
Qua tijdsduur heb ikzelf dan ook geen idee, er moeten vast wel ervaren emigraten zijn die je dat kunnen vertellen....

Aangezien wij net ( 2,5 maand terug zijn) van de Working Holiday heeft mijn bankrekening ook een financiele crisis dus wij willen het zonder bureau gaan proberen. Heeft iemand daar ervaring mee, is dit lastig?

Tommie

Hoi Tommie en vriendin,

Welkom hier! Veel succes met het uitzoekwerk en veel lees en schrijf plezier.
Als je even searcht kom je vanzelf op een (en volgens mij meerdere) topics over de voors en tegens van het inschakelen van een bureau.

Succes  :up:

Welkom op het forum  :up:

Wij hebben dan wel geen ervaring met een 457 maar hebben een STNI en hebben het zelf gedaan wat op zich goed te doen is.
Verder kun je ook altijd nog naar Hiltemann en Zoetermeer. Die biedt ook zijn diensten aan per uur.
Dus misschien ook een goede optie.

http://www.emigratie-adviesbureau-hiltemann.com/

Veel plezier met rondneuzen op het forum  :up:

Mariette

Back