Even Voorstellen :up:

jeffgarcia

New Member
Beste mensen!

Mijn naam is Jeff, en ik ben net als julllie helemaal verliefd op Australie heb er twee jaar gezeten enw il nu dolgraag terug! Ik zit aan meerdere optie te denken dus alle tips zijn welkom... Graag wil ik gaan studeren ik hoop dat iemand mij hier wat tips over kan geven.

Hoi Jeff

:hi:

Veel succes met alles.......echt tips geven over studeren in Australie heb ik niet maar er zijn vast zat mensen die ze wel hebben. Zo wie zo veel kennis en know-how te vinden op dit forum

Groetjes Mariette

Hi Jeffgarcia,
Succes met het onderzoeken naar de mogelijkheden om in Oz terecht te komen. Studeren in Australie is duur! Hou daar rekening mee. Het is zelfs een beetje een "industrie" aan het worden om buitenlanders hier te laten studeren. Daar wordt veel geld voor gerekend, vooral omdat de overheids ondersteuning van de opleidings instuten steeds verder wordt teruggeschroefd. En met wat men aan de buitenlanders overhoudt worden dan de Australische studenten een beetje gesubsidieerd.... 

Aan de andere kant is het volgen van een studie een mogelijkheid om een permanente verblijfsvergunning te krijgen. Ook daar wordt nog wel het een en ander mee gerommeld... maar in ieder geval een redelijk goede optie.

Ga voor jezelf eens goed na, wat je precies wilt, hoeveel geld je er voor kwijt wilt of hoeveel je er voor wilt afzien. Emigreren is niet makkelijk. Je moet een duidelijk doel voor ogen hebben. Als je dat goed in de gaten hebt zal het wel lukken.

wat ik in gedachte had was om in Brisabne een flight instructor course te gaan dat is 65 weken fulltime en kost +-80 k AUSD maar van wat ik heb begrepen kan ik na het behalen van mijn diploma niet een PR aanvragen.. Dus ik zit nu naar andere mogelijkheden te kijken omdat ik toch per 1 jan 2008 die kant op wil gaan.

Back