Even voorstellen vanuit Melbourne

ingriddownunder

New Member
Hallo allemaal,
Wij wonen sinds 7 februari in Melbourne.
Wij zijn Sander en Ingrid en onze kinderen Sarah (6 jaar) en Tijmen (3 jaar). We blijven hier 6 maanden en gaan dan weer terug naar Nederland. Wij zitten nog in de "Wenfase" en dat gaat voor de een wat beter als voor de ander. Sander heeft zijn werk en Sarah haar drukke schoolweek, ze gaat naar Primary School en zit in grade 1 (in Nederland zat ze nog op de kleuterschool)
Tijmen en ik hebben meer moeite, omdat ik hier niet werk en Tijmen heimwee heeft naar zijn speelgoed en zijn vriendjes.

Groeten Ingrid

Hi Ingrid,
Welkom op het forum! Ik hoop dat je gauw settled in Melbourne, misschien ontmoet je op school van je dochter wat mensen.
Ik kom graag op de koffie, maar wij komen pas in augustus aan en zo te lezen, zijn jullie dan al weer weg.
Heel veel succes!

groetjes van Pauline

Hi Ingrid

Waar zit je in Melbourne?  Er zijn 4 Nederlandse speelgroepen wat wellicht wel leuk is om te bezoeken.  Ook is er een Nederlands kampeerweekend gepland voor eind maart.  Binnenkort is er feest in de stad met het WK zwemmen en daarna de GP, toch net een grote vakantie vind ik zelf.
Volgende week ben ik terug in Oz en wil gerust een bakkie doen of je op weg helpen!

Sidonia

Hi Ingrid.

Welkom op het forum :hi:

Ik zou er bijna een moord voor doen om nu een bakkie bij je te komen doen, maar helaas op dit moment zou dat een te duur bakkie worden.

Ik hoop dat je snel een beetje je draai kunt vinden.

Mariette

Hey Ingrid,

goeie tips die je zojuist hebt gekregen! Jullie zijn voor 6 mnd in Oz, en dan weer terug naar NL. Wat zijn daarna jullie plannen?
succes met alles! Grts, Marieke

Hi Ingrid,

hoe was het voor je dochter om naar een school te gaan waar ze alleen engels praten. Kon ze makkelijk wennen. Mijn dochter is 5 en die verstaat wel al engels, dus dat is weer een voordeel, maar ik ben zo benieuwd.

Hopelijk kunnen wij over een maand de grote stap gaan maken, wij gaan dan naar Sydney.

Hey Ingrid,
Welkom op dit forum;
Ik wil wedden dat je na zes maanden niet meer terug naar Nederland wilt!
In ieder geval veel succes toegewenst!
Groeten Henk.

Hey,
Heel veel succes in Melbourne en hoop voor je dat de wenfase snel een wat-een-geweldig-land-ik-wil-nooit-meer-weg-fase word  :grin:

Ivette

Back