Even voorstellen: Veronique

VeroniqueB

New Member
Dag allemaal,

Ik ben Veronique, tweetalige Belgische (met half-Hollandse mama;-)...
en wil graag naar Australië of Nieuw-Zeeland emigreren.

Mijn profiel is breed:
- change management is mijn grote passe
- 10+ jaar ervaring in project management, incl. negociations, communicatie
- trainer-facilitator van workshops rond soft skills, business development
- Master Rechten (België)

Vorige werkgevers en klanten thuis zijn o.a. De Brakke Grond, Koning Boudewijnstichting, Vlaamse overheid, SMArt.
Voorkeur voor Sydney, Melbourne, Wellingon, Golden Bay.
Vrije tijd: natuur, yoga, tango, lekker koken

Heeft iemand tips voor werk- en opdrachtgevers?
Ik ben nu in Newcastle en volgende week nog even in Sydney.
Hoop jullie te ontmoeten,
x Veronique

How Veronique,

Welkom op het forum.
Je bent al lekker in het mooie Australië zie ik, jaloers!!

Heb je al gekeken voor welk visum je in aanmerking komt? Ik heb inmiddels geleerd dat dat de eerste en meest belangrijke (en vaak meest frustrerende) stap in het waarmaken van de droom is :eek:

Groetjes,
Mayke (een Hollandse met een Vlaamse opa en oma ;))

Hoi Veronique!

Welkom op het forum.
Op welk visum ben je nu in Australie? Ik gok dat als je al 10+ jaar werkervaring hebt je wss boven de 30 bent dus WHVs uitgesloten zijn?

Heb je al gekeken of je beroep op een bepaalde lijst staat om een skilled independant/sponsored visum te kunnen krijgen?

welkom!!! Leuke intro, we zijn alleen geen providers van visa hier helaas, maar genoeg te lezen en leren hier, dus doe er je voordeel mee!

Welkom!

Inderdaad, ik zou ook eerst even kijken welke route (visum) voor jou van toepassing zou zijn.
Tegelijkertijd begrijp ik dat je, nu je er toch (even?) bent, meteen probeert er een voet tussen de deur te krijgen.
Het zou erg toevallig zijn als je dat lukt via dit forum, maar evengoed: veel succes!

Welkom,
Misschien een idee om een bedrijf binnen te stappen waar jij jezelf ziet werken en solliciteren.
Op voor de sponsored visa ;)
En anders de grote stappen in nederland voort zetten.
succes

Back