Even voorstellen zoals dat hoort....... Harderwijk-Perth

dirkruitenberg

New Member
Hallo Ik ben Dirk Ruitenberg, 26 jaar en kom uit Harderwijk,

Na vele malen in Australie geweest te zijn, heb ik voor mijzelf besloten om te gaan emigreren naar Australie.
Ik heb daar een oom wonen (de broer van mijn  moeder) nu was ik benieuwd of iemand mij kan  vertellen wat de beste optie is om een visum aan te vragen en wat daar de kosten van zijn? Of al je een goede site weet waar ik voor informatie terecht kan?

Groeten Dirk :up:

Hoi,

Om te zeggen voor welk visum je het beste in aanmerking komt is moeilijk zondere verdere gegevens(opleiding, werkervaring ed.) Dit geldt ook voor de kosten, maar tel alleen voor de visumaanvraag maar vast op een 1000-1500 Euro en daar komen nog allerlei kosten bij!

Veel informatie kun je hier op het forum vinden of op de officiele site van de Australische immigratiedienst  http://www.immi.gov.au/

Nogmaals welkom op het forum :up:

Groetjes Wilbert

Hoi Dirk,

Welkom op het forum. Toch niet toevallig familie van DE Ruitenberg? Schaatsen lukt hier in Oz niet hoor :-D.

Succes met alles.

Erna

Hoi Dirk,

Welkom op het forum  :hi:

Je oom kan je sponseren en je krijgt punten als je b.v. voor een visum 138 (Australian sponsored).  Maar er zijn beperkingen, hangt er vanaf waar hij woont, wat je beroep is enz. 

Je bent jong, dus als je beroep daar gewild is (op SOL lijst) heb je misschien genoeg punten voor een skilled independent 136 visum.

Zoals Wilbert zegt begin met de DIMA site te bekijken.  De verschillende visums worden daar uitgelegd. 

Groeten,
Susan

Welkom!
Succes met je emigratie-plannen. Hoop dat het je lukt om een visum rond te krijgen!

Inacar

Back