Even voorstellen

DianaJ

New Member
Hallo

Zoals je wel kan begrijpen ben ik helemaal nieuw op dit forum. Wel niet echt nieuw heb al een hele tijd op het forum lopen rondsnuffelen, zoveel dat mijn hoofd nu echt tolt  :smile:

Ok Ik ben Diana 41 jaar en sinds 15 maanden totaal verliefd op mijn Aussie die ik al bijna 3 jaar ken. De gevoelens kwamen totaal onverwachts maar ja wat doe je eraan als het hart begint te spreken. Het klinkt misschien raar maar we willen ons leven al samen gaan opbouwen dus ik ben van plan om naar Australie te emigreren alleen heb ik daar een hoop vragen over maar ik zal mijn vragen in de andere forums stellen en geloof me ik heb er een hoop  :smile:

groetjes Diana

Hallo Diana,

Je vragen zal je hier zeker beantwoord zien worden. Er is ook al veel te vinden in andere draadjes. Dat wordt dus zoeken!  :grin:

Veel plezier op je weg naar Oz!

Groetjes,
Kathren

Hoi Diana,

Niks vreemds aan dat je een leven wil opbouwen met iemand waar je al 15 maanden gek op bent. Ik wens jullie heel veel geluk!

Laurens

Welkom! kijk eens onder het draadje 'spouse visa' hier kun je heel veel nuttige info vinden!!! Good luck!!

Dank je allemaal. Het voelt net of ik thuis ben op dit forum. Heb altijd al iets gehad met australie. Raar alles wat met Australie te maken had vond ik mooi. Geloof nu dat ik weet waarom  :wink:

Ik ga zeker on dat draadje kijken. Zal er veel aan hebben. Booklet 1 is al uitgeprint  :smile:

Back