Even voorstellen

angelique

New Member
Haai, even voorstellen
Mijn naam is Angelique, ik ben getrouwd met Eric en hebben samen 2 kinderen. Mijn man en ik denken er al geruime tijd over om uit Nederland  te vertrekken. Er is iets wat ons vreselijk aantrekt van Australie. Misschien is dit ook maar een droom, dat weten we ook niet. Maar ons bekruipt steeds vaker het gevoel, dat we ons niet meer thuis voelen in ons eigen land. De hectiek, drukte en wetgeving vliegen ons steeds meer aan.  Maar we weten niet waar we moeten beginnen en waar we goede info kunnen krijgen. Ik hoop op deze manier met leuke mensen in contact te kunnen komen, die deze droom hebben kunnen verwezelijken. En dezelfde gedachten hebben gehad als ons!!!!

Lost: Bericht is afgesplitst als zelfstandig draadje.

Hoi,

Welkom op het forum
Succes met jullie zoektocht.

Probeer overigens wel met beide benen op de grond te blijven staan.
Ook in de andere landen op de wereld, waaronder Australië zul je dingen tegen komen die je tegen kunnen staan.
Het gras bij de buren lijkt namelijk altijd groener.

Hallo,

Zo te horen denken jullie er net zo over als wij, Ook gezien met twee kinderen ( 2 en 4 )
Wij hebben echter wel al lang deze gedachte en er ook al goed over nagedacht.
Voordelen en nadelen afgewogen, wel belangrijk, zeker als je twee kinderen hebt.
Wij zijn inmiddels zover dat we bereid zijn de stap te nemen, maar nu komt de hele planning, veel werk lijjkt me.
Ik wens jullie ook veel succes bij de verdere beslissing!

Hoi Angelique, welkom hier!
Wij (Sander en ik ) hebben ook 2 kindjes eentje van 4 en eentje van één jaar. En dus ook dezelfde gevoelens en gedachten als jullie. Ik moet me helemaal bij Wilbert aansluiten! Voor ons geldt eigenlijk hetzelfde, wij hebben de knoop reeds doorgehakt en zijn met de aanvraag begonnen en huis staat in de verkoop. Het is een hele spannende tijd, een grote gok. Misschien nog wel meer met kinderen in het spel, je bent niet meer alleen verantwoordelijk voor je eigen geluk en welzijn maar ook voor die van je kinderen. Heel veel succes bij jullie beslissing een hoop antwoorden op praktische vragen kun je in ieder geval hier op het forum vinden!!

Groetjes Linda

hoi angelique,welkom op het forum!!!ook wij hebben besloten de stap te wagen.het visum is ondertussen rond,we zijn nu de emigratie zelf aan het plannen.het is geen makkelijke keuze,maar voor ons wel de juiste.in oktober hopen we te vertrekken samen met onze dochter(1 jaar).veel succes bij het maken van jullie keuze,hanneke

Back