Even voorstellen

Angie

New Member
Hallo Australie en Nieuw Zeeland liefhebbers,
Wij zijn Rick en Angie en wij zijn ook druk bezig om een weg te vinden, die ons naar Australie of Nieuw Zeeland brengt om daar voorgoed te blijven.
Ik ben bijna 42 jaar, dus dat wordt opschieten, en ben pedagoog, social worker, wat in Australie en Nieuw Zeeland op de wanted list voorkomt voor skilled emigrant. Ik heb als kind in Australie gewoond, vlakbij Sydney (Epping) en zou dolgraag weer terug willen naar het land van de ruimte en de relaxte houding van de Aussies. Mijn partner heeft er al zoveel over gehoord, dat hij ook al weet dat hij er graag naar toe zou willen emigreren. Hij is muzikant en speelt basgitaar, 50 jaar.
Ik heb vorige week 2 sollicitatiebrieven gestuurd per email naar Sugarman en McArthur recruitment, iemand bekend?, en wacht vol spanning af of ik iets hoor.
Als iemand een beter idee heeft om te solliciteren in beide landen, dan hoor ik dat graag.
Bedankt,
Angie en Rick

Hi Angie en Rick, van harte welkom op het forum!

En veel succes met jullie weg naar Australië :up:

Groet,
Annemarie

Welkom op het forum!!

Ik weet niet hoe lang je als kind in oz hebt gewoond, maar als het langer dan 5 jaar is heb je volgens mij recht op een verblijfsvergunning (dit zo even uit het hoofd, pin me er niet op vast).

Succes!

welkom en succes met de sollicitatie's
afro.gif

Groeten Steven

Back