Even voorstellen

ynyx

New Member
Hallo,

mijn vriend heeft een paar jaar in Tasmanie gewoond en gewerkt. Hij zou graag weer een tijdje terug gaan, omdat zijn vader daar nog steeds woont en er een eigen bedrijf heeft.

Anne-Marie

Hoi Anne-Marie,

Welkom op het forum! Ik ga ook naar Tasmanië omdat mijn vriendin daar woont. Ben je zelf al eens geweest?

Groeten,
Louw

Veel succes en veel plezier daar.

Weet niet zoveel van Tasmanië, maar we hebben hier wat mensen met een erg sterke voorkeur voor dit deel van Oz.

[quote author=Bacchus link=topic=1204.msg9905#msg9905 date=1109592200]
Weet niet zoveel van Tasmanië, maar we hebben hier wat mensen met een erg sterke voorkeur voor dit deel van Oz.
[/quote]

Ik ben ze hier nog niet tegen gekomen :wink:.

Ik weet eerlijk gezegd bijna niets van Tasmanie, ik denk de meeste mensen op het forum niet. Waarom eigenlijk niet  :think: .

Groetjes Sander  :up:

[quote author=Lost link=topic=1204.msg9950#msg9950 date=1109606882]
[quote author=Bacchus link=topic=1204.msg9905#msg9905 date=1109592200]
[/quote]

Ik ben ze hier nog niet tegen gekomen :wink:.
[/quote]

Ik had wel een vermoeden dat je je aangesproken zou voelen  :-D
Is daar een reden toe ??  :thinking:  volgens mij wel, wat jij ?

:-D

Naar mijn idee wordt Tasmanië een beetje ondergewaardeerd. Veel toeristen slaan het eiland over omdat ze al zoveel willen zien op het mainland. Op zich wel gunstig want zo blijft het tenminste een beetje rustig. Bovendien vergooien ze ook gelijk hun kans om oog in oog te staan met een Tasmanian Tiger (http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,1216.0.html). :p

[quote author=Lost link=topic=1204.msg9954#msg9954 date=1109608028]
Bovendien vergooien ze ook gelijk hun kans om oog in oog te staan met een Tasmanian Tiger (http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,1216.0.html). :p
[/quote]

:eek:fftopic:
Gaat dit nu over jezelf ??

---------------------------
En weer ONTOPIC

Ik moet zeggen dat het mij wel een erg mooi stukje natuurlijk, wat ik er zo van heb gezien op tv (discovery enzo).

[quote author=Lost link=topic=1204.msg9954#msg9954 date=1109608028]
:-D

Naar mijn idee wordt Tasmanië een beetje ondergewaardeerd. Veel toeristen slaan het eiland over omdat ze al zoveel willen zien op het mainland. Op zich wel gunstig want zo blijft het tenminste een beetje rustig. Bovendien vergooien ze ook gelijk hun kans om oog in oog te staan met een Tasmanian Tiger (http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,1216.0.html). :p
[/quote]Hoi Louw

Waarom is Tasmanie dan ondergewaardeerd?  :-D  Daar moet toch een reden voor zijn!  :-D 3 redenen om naar Tasmanie te gaan  :thinking:    :coffee: :think:

Groetjes Sander  :up:

Voor mij twee redenen:

Mooie natuur

Het lekker eten in het restaurant in Craddle Mountains en De Drunken Admiral in Hobart (aanraders)

Maar ja volgens mij voldoende om naar Tasmanie voor de vakantie te gaan.
Verder zou ik echt niet weten, het weer is hetzelfde als in NL (toen wij er waren heeft het twee dagen gesneeuwd)

Gr

Citavm

Ja, en sneeuw is voor mij weer reden om er niet naar toe te gaan....(althans niet om me er te vestigen)...wil hier o.a. weg vanwege het klimaat.....en sneeuw is toch altijd nog koud geweest.....

Maar goed :) ik was zeker wel van plan om er dan een keer in de zomer naartoe te gaan :)

Hallo!

Wij hebben slechts 1 weekje doorgebracht in tasmanie maar vonden het echt een top mooi stukje Australie!!!!!!!
Echt heeeeel mooi. Pure ongerepte natuur.
Dagwandelingen gemaakt en maar 2 mensen tegenkomen.....Heerlijk.

gr yvonne

hoi yvonne, welkom op het forum!voor mij is TAS ook veel te koud,maar succes met visum,hanneke

Tasmanie lijkt me geweldig! Het wordt waarschijnlijk 1 van onze eerste vakantiebestemmingen als we eenmaal in OZ zitten. En volgens mij valt het met het weer ook wel mee (het kan in ieder geval nooit zo slecht zijn als in NL!).

Kijk, dat hoor ik graag! :wink:

Het weer in Tasmanië is inderdaad best goed. Hobart is zelfs de op één na droogste hoofdstad van Australië.

Hoi Louw

Had dat nou meteen gezegt!  :-*    :-D :-D :-D

Groetjes Sander  :up:

[quote author=hanneke link=topic=1204.msg10086#msg10086 date=1109765228]
hoi yvonne, welkom op het forum!voor mij is TAS ook veel te koud,maar succes met visum,hanneke
[/quote]

Hoi hanneke,

2 maart een jaar geleden was het toevallig alweer een jaar geleden dat ik mijzelf registreerde op dit forum!

maar toch bedankt voor het welkom heten hoor.

gr Yvonne

Back