Even voorstellen

catweazel

New Member
Goeden avond u allen hier op dit forum,
Na een beetje rond kijk op dit forum heb ik besloten om mij eens aan te melden en daar hoort natuurlijk een beschrijving van mijn persoon bij!

Ik ben Arjan, 27 jaar oud en ik woon op dit moment nog in Rotterdam, ik ben timmerman (al 11 jaar) en op dit moment bezig met een laatste fase in mijn opleiding.
Ik heb eigelijk pas sins kort de beslissing genomen om dit land te gaan verruilen voor Australië en tijdens een van mijn zoektochten naar info kwam ik dit forum tegen, ik heb me hier geregistreerd omdat ik heel benieuwd ben naar jullie verhalen, jullie ervaringen en zodat ik ook het een en ander van jullie kan leren in de weg die voor mij ligt.

Ik heb al het een en ander gelezen op het net, maar ik denk dat ik een heel stuk verder kom op de Emigratiebeurs die er aan komt, zeker met betrekking tot het verkrijgen van een visum, huisvesting, werk enz enz, zoals jullie zien ik heb nog een redelijke weg te gaan. maar het is er wel een waar ik heel veel zin in heb!!

Mocht iemand nog vragen hebben stel ze gerust!!!

Groetjes Arjan

Hi Arjan,

suc6 met je visumaanvraag! Rotterdam is mooi, maar 't is hier net ff wat mooier.

cheers
Jeroen
(ex-)Rotterdammert

Nog een welkom van een Rotterdam in het buitenland :)

Heb je al een idee in welke richting je wilt gaan wonen?

:) Dank jullie voor jullie welkom !
@ Sacha ik zou het liefst richting Melbourne gaan, maar ik sta nog redelijk open voor andere richtingen, het ligt er een beetje aan of ik werk kan vinden in die omstreek.

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht te lezen dat het vanaf juni moeilijker wordt om aan een GSM (175/176) visum te komen als timmerman (vanwege het nieuwe puntensysteem). Kijk even goed op het forum of dit zo is en ga anders ASAP aan de gang met je visum ;)

Welkom op het forum :)

Welkom op het forum!
smiley.gif

Hoi Arjan
Welkom op het forum.

Zoals je misschien al gelezen hebt, organiseren wij een ontmoeting op de emigratiebeurs. Er is een topic over, hou dat in de gaten.
Ik hoop je daar te ontmoeten!

Hartelijke groet,

Cor

Back