Even voorstellen

Margot

New Member
Een paar maanden geleden heb ik al eens verteld dat onze zoon naar Adelaide ging verhuizen na 12 jr in Schotland te hebben gewoond. Inmiddels zitten ze nu een week daar. De honden en kat komen volgende mnd uit de quarantaine kennel in Melbourne. Ook voor hun is de reis voorspoedig gegaan. Voor ons staat volgend jr april in de planning om daar heen te gaan. Onze zoon is leading drummer van de Adelaide Pipe Band nu. Nu moeten ze nog een baan vinden. Huis en auto hebben ze al. Zal ook straks deze site in de gaten houden ivm tickets, liefst de goedkope.
Alle tips zijn welkom.
Margolia

Hoi, welkom.

Tips: hou aanbiedingen in de gaten, vroeg boeken met aanbieding is het goedkoopste.
Ik krijg altijd mails van atp.nl. Die hebben nog wel eens strakke tarieven (ik boekte helaas te laat, actie was al over).
KLM en Malaysia airlines hebben ook weleens acties.

Hartelijke groet,
Cor

Ik kijk regelmatig op verschillende sites. Onze dochter vliegt in De- Jan voor 4 weken via Frankfurt met Singapore Al. Voor 4 pers. ( waaronder 2 kinderen) scheelde dat bijna € 1000.00 dan via A'dam. Ze heeft geboekt via Skyscanner.nl Maar April is nog niet beschikbaar.
Margolia

April is sowieso een van de beste maanden om te vliegen: goede deals beschikbaar. Boeken mogelijk vanaf 11 maanden van te voren. Hoe eerder, hoe beter is vaak het motto. De duurdere vluchten blijven over tot het laatst.

En hoewel wij na een verschrikkelijke ervaring met KLM in 2003 onszelf hadden voorgenomen nooit meer met KLM te vliegen met kinderen erbij, zijn we door hun super scherpe prijzen, dus toch overstag gegaan!!

Hier werkt Flightcentre bv met "vind je goedkoopste vlucht en wij gaan er nog een dollar onder". Ze zoeken goed met je mee.

Succes met alles.
Patries

Ik kijk ook al regelmatig voor goede deals bij de vliegsites. Heeft er ook iemand ervaring met camperhuur? Want we gaan natuurlijk niet 4 weken bij de kinderen zitten. We willen in ieder geval naar de Australische kamp. schappen voor Pipe Bands in de buurt bij Melbourne. En verder naar wat er op ons pad komt.
Margolia

Wij hebben destijds bij Britz een camper gehuurd en zowel de camper als de service beviel goed. :up:

Kan hetzelfde zeggen over Apollo, ook een goede!
Mijn zus huurt er momenteel 1 bij Totallycampers, mooi van buiten, maar van binnen wat afgeragd. We hebben nog tijd genoeg om te zoeken. Moet je die eigenlijk ook al vroeg bespreken?
Margolia

Wanneer je een camper moet boeken is heel erg afhankelijk van de periode waarin je gaat reizen. Als jouw vakantie valt in een Australische schoolvakantie, dan zou ik zorgen dat je echt ruim optijd een reservering doet, anders kan je rustig nog wel even wachten. Als voorbeeld: Vrienden van ons boekten in november hun camper voor januari, ons hoogseizoen en dat was geen probleem :smile:

Ik kon toch niet wachten tot volgend jaar om te zien hoe de kinderen het daar hebben. Dus hebben we geboekt in Mei voor 2 weken. Het is kort, maar ik durf niet alleen te vliegen. Dus heeft manlief vrijgenomen tussen 2 vergaderingen door. Heb er zo'n zin in. Willen een auto huren voor een paar dagen en dan ook wat rondtoeren. Manlief is er vorig jr april ook al geweest met onze zoon en schoonzoon om alvast wat dingen te regelen.
Margolia

Ik kijk ook al regelmatig voor goede deals bij de vliegsites. Heeft er ook iemand ervaring met camperhuur? Want we gaan natuurlijk niet 4 weken bij de kinderen zitten. We willen in ieder geval naar de Australische kamp. schappen voor Pipe Bands in de buurt bij Melbourne. En verder naar wat er op ons pad komt.
Margolia

Wij hebben heel goed gereisd met en zijn zeer tevree over APOLLO Campers! Kregen zelfs onverwachts een upgrade naar een maxi mobiel!!! Voor zes personen dus, en we waren met zn 4tjes. Dat was dus een hele klus voor daddy, om te manouvreren met zo een vehikel, als je nog nooit hebt gereden in OZ, nooit met een camper, ... boy oh boy...
Veel suc6 met de plannen verder!

Heel veel plezier in Mei! Je zoon zal het geweldig vinden dat je komt en dat hij eindelijk alles aan je kan laten zien :)

Kan niet wachten inderdaad. Struin allerlei sites af om te kijken waar we heen kunnen. Onze schoondochter komt uit Adelaide, dus dat komt wel goed. Die heeft vorig jaar voor m'n man, schoonzoon en Olav ook al hele routes opgezocht wat ze bijna allemaal gedaan hebben. Volgend jaar staan er 4 weken op het programma, en dan willen we een campertje huren. Nu een auto huren en / of lenen van de kinderen voor de dagtrips. Kangarooeiland schijnt vreselijk duur te zijn. Misschien dat we daarvoor een alternatief zoeken. We doen iig de hondenshow in Adelaide. Als fokkers van Cairnterriers willen we het ras ook daar wel eens bekijken.
Margolia
www.beanoak.com

Ik zou Kangaroo Island bewaren tot je die 4 weken gaat, de overtocht is prijzig, maar het eiland is het wel waard!

Back