even voorstellen

gerrit

New Member
Hallo
mijn naam is Gerrit en ik kom al sinds 1980 in Australie, de laatste 6 jaar overwinter ik er 3-4 maanden.
Ik heb een huisje in Chittaway Bay, zo;n 100 km boven Sydney.
Behoefte om me er helemaal te vestigen heb ik niet echt, denk wel dat ik er in de toekomst steeds langer zal blijven.
Ga over een week of 2 weer en blijf dan ongeveer 2 maanden
Groet
Gerrit

[quote author=gerrit link=topic=1222.msg9906#msg9906 date=1109592222]
Hallo
mijn naam is Gerrit en ik kom al sinds 1980 in Australie, de laatste 6 jaar overwinter ik er 3-4 maanden.
Ik heb een huisje in Chittaway Bay, zo;n 100 km boven Sydney.
Behoefte om me er helemaal te vestigen heb ik niet echt, denk wel dat ik er in de toekomst steeds langer zal blijven.
Ga over een week of 2 weer en blijf dan ongeveer 2 maanden
Groet
Gerrit

[/quote]

Hi Gerrit,

welkom op de forum. Vraagje Hoe doe je eigenlijk om 3-4 maanden daar te blijven. Een touristische visa is alleen maar 3 maanden geldig. Ik vraag me dit af, vanwegen mij ouders die ieder jaar een aantal maanden (overwinteren) in AUs willen blijven en de rest in Europa

Gr

Citavm

Hoi Gerrit,

Welkom op het forum en al vast een fijne vakantie gewenst.

Groetjes,

Brit

[quote author=citavm link=topic=1222.msg9921#msg9921 date=1109599867
Vraagje Hoe doe je eigenlijk om 3-4 maanden daar te blijven. Een toeristische visa is alleen maar 3 maanden geldig. Ik vraag me dit af, vanwegen mij ouders die ieder jaar een aantal maanden (overwinteren) in AUs willen blijven en de rest in Europa
Citavm

Hoi Gerrit ! Als je het niet erg vind beantwoord ik Cita's vraag !?  :)

Ik ben sinds september in Australie op een toeristenvisum ! Mijn eerste ETA was idd drie maanden geldig en heb het verlengd met 6 maanden en daarna kan ik het nog een laatste x verlengen met drie maanden !  Totale verblijfsduur op een toeristenvisum is dus 1 jaar ! :up:

Greets,

Ingrid.

Welkom Gerrit! Jij hebt het heel goed bekeken om daar te gaan overwinteren!!  :wink: Hele fijne vakantie, het is daar beter dan hier!!!  :beach:

Back