even voorstellen

allowanda

New Member
Hallo ik wil mij even voorstellen mijn naam is Eric neijenhoff en ook wij hebben weer het plan opgepakt om naar Australië te vertrekken.
wij hebben in 2009 ons visum skiled independent gekregen en deze is geldig tot begin 2014 in 2009 zij wij even in Australië geweest o.a.d. adelaide,brisbane.cairns bezocht maar omdat toen de crisis al in volle gang was en er dus weinig werk in Australië was en omdat wij er misschien toch niet helemaal klaar voor waren hebben wij het toen niet doorgezet mede omdat ik hier in Nederland meer dan genoeg werk had en nog steeds heb ik ben zzp timmerman en werk voornamelijk in onderaanneming voor de grotere bouwmaatschappijen maar wij hebben sinds wij terug zijn in Nederland toch een soort heimwee naar Australië.
Mijn vrouw en ik zijn al een poos op dit forum allerlei informatie aan het lezen. Wij willen toch graag samen met onze twee kinderen van 3 en 14 jaar oud naar Australie toe verhuizen.
Wij willen graag zoveel mogelijk informatie verzamelen tot dat wij de knoop toch echt doorhakken. (ook met het oog op de leeftijd van de kinderenen het verlopen van onze visa).

Mischien zijn er gezinnen in Australië die hun ervaringen met ons willen delen? en wat vragen willen en kunnen beantwoorden misschien zelfs wel iemand die mij aan werk zou kunnen helpen wat het allemaal een stuk makkelijker voor ons zou maken ?

1 Is er genoeg vraag naar timmerlieden en wat is het gemiddelde salaris van een timmerman.
2 adelaide of Melbourne lijkt ons mooi om te gaan wonen welke buurten raden jullie ons aan, met het oog op kindvriendelijk, goede basisscholen, betaalbare huurwoningen.

Dit zijn een paar vragen waar ik erg nieuwschierig naar ben. Ik hoop dat er iemand is die zijn ervaringen met ons zou willen delen. dat zou echt super zijn!

Groetjes Eric.

Hoi Eric,