Smokeychick
New Member
Hallo allemaal,
Ik heb al een aantal keren op dit forum zitten kijken, maar me nog niet aangemeld.
Dat heb ik nu dus bij deze gedaan.
De reden dat ik hier lid ben geworden is uiteraard omdat ik naar Australie wil.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de info en de weg die ik moet gaan.
want voor mij is dit iets wat totaal nieuw en onbekend is.
Ik heb vorig jaar via internet iemand leren kennen waar het dus enorm goed mee klikt
sinds die tijd zitten we onafgebroken met elkaar te mailen en af en toe hebben we ook telefonisch contact.
Ik heb mijn soulmate gevonden en hij woont in Sydney.
nu willen we graag samen zijn
Hij wil me ten huwelijk vragen op het vliegveld en het plan is dan om op valentijnsdag 2013 te gaan trouwen.
Ik wil niets liever dan dat..
Maar hoe pak ik dat aan?
wat voor visa moet ik aanvragen en heb ik een kans? ( ik ben arbeids ongeschikt door chronische ziekte).
Ik hoop het toch zo , want we kunnen niet meer zonder elkaar.
Natuurlijk heb ik nog heel veel meer vragen, maar dit is nu wel de belangrijkste.
Weet iemand mischien het antwoord op mijn vraag of kan iemand me verder helpen
Ik en mijn Ozzy willen graag zo snel mogelijk samen zijn, om een gezamelijk leven op te bouwen
groetjes en bij voorbaat dank
Smokeychick
Ik heb al een aantal keren op dit forum zitten kijken, maar me nog niet aangemeld.
Dat heb ik nu dus bij deze gedaan.
De reden dat ik hier lid ben geworden is uiteraard omdat ik naar Australie wil.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de info en de weg die ik moet gaan.
want voor mij is dit iets wat totaal nieuw en onbekend is.
Ik heb vorig jaar via internet iemand leren kennen waar het dus enorm goed mee klikt
sinds die tijd zitten we onafgebroken met elkaar te mailen en af en toe hebben we ook telefonisch contact.
Ik heb mijn soulmate gevonden en hij woont in Sydney.
nu willen we graag samen zijn
Hij wil me ten huwelijk vragen op het vliegveld en het plan is dan om op valentijnsdag 2013 te gaan trouwen.
Ik wil niets liever dan dat..
Maar hoe pak ik dat aan?
wat voor visa moet ik aanvragen en heb ik een kans? ( ik ben arbeids ongeschikt door chronische ziekte).
Ik hoop het toch zo , want we kunnen niet meer zonder elkaar.
Natuurlijk heb ik nog heel veel meer vragen, maar dit is nu wel de belangrijkste.
Weet iemand mischien het antwoord op mijn vraag of kan iemand me verder helpen
Ik en mijn Ozzy willen graag zo snel mogelijk samen zijn, om een gezamelijk leven op te bouwen
groetjes en bij voorbaat dank
Smokeychick