Even voorstellen

Shabnam

New Member
New
Hallo ,

Ik (25)kwam per toeval hier terecht en bleef vastplakken.
Mijn vriend (29)en ik zijn geinteresseerd om in australie te gaan werken en backpacken.
Heeft iemand tips voor ons? We hebben twee bijeenkomsten bijgewoond over australie en het
blijft inderdaad aantrekkelijk. Tijdens onze backpackreis 3 maandjes terug in Azie kwamen we in
aanmerking met Australie (goeie positieve verhalen gehoord) en ja het bleef ons zowiezo trekken....
Ik ben zelf hier werkzaam als verpleegkundige en fitnessinstructrice. Mijn vriend is ook fitnessinstructeur
en heeft sales en marketing gestudeerd.
Hebben jullie tips voor ons?

Groetjes​

Welkom op het forum! Tips: Ik zou beginnen met een WHV, dan kan je hier op vakantie komen en wat bijverdienen. Kan je eens rondkijken of je het hier echt leuk zou vinden.

Welkom, een WHV lijkt me een goede optie ja. Gwen zit in dat hoekje ;)

Veel anderen gaan hier voor een permanent visum en minder backpacken volgens mij :)

Om te backpacken moet je ook snel zijn, de leeftijdsgrens is 30...(gelet op de leeftijd van je vriend dan;))

Welkom, een WHV lijkt me een goede optie ja. Gwen zit in dat hoekje ;)
That's me! ;)

Ik ben 2,5 jaar geleden een half op een occupational trainee visa naar oz gegaan voor 6 maanden voor stage (en klein beetje reizen) en in april komend jaar vertrek ik voor 6 maanden (of langer!!) naar oz voor backpacken, dus reizen en werken. Je kunt hier een WHV voor aanvragen, maar vraag die inderdaad snel aan want je vriend moet nog 30 zijn op het moment dat het visum wordt toegekend. Je moet dan binnen 1 jaar daar naar toe anders vervalt je visum. Als je vriend dan 31 is, maakt het niet uit. Maar dus nog 30 of jonger zijn op moment dat het visum wordt goedgekeurd!!

Thx for information.
Ja we willen ook de visum voor februari aanvragen. We willen vooral veel werken maar toch ook ietsvan het land zien indien mogelijk....
Is het vnden van een baan moeilijk daar?