even voorstellen

suave

New Member
Hallo iedereen, mijn naam is Rico en ik woon nu al bijna 3 jaar vast in Australie. Ondertussen heb ik nu ook sinds een  jaar mijn Permanent Residency Visum, en binnen een aantal maanden kan ik dan ook een Australian Citizen worden, waar ik toch wel naar uit kijk. Ik heb het hier perfect naar mijn zin en kan dan ook iedereen aanraden die het in zijn hooft heeft om hier naar toe te komen, het gewoon te doen. Ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad dat ik deze stap heb gezet, Australie is een fantastisch land met vele mogelijkheden en een hoop vrijheid.

Bij deze hoop ik wat van anderen te horen die er over zitten te denken om hier naartoe te komen, of hier al zitten.

Gegroet, Rico

Welkom op het forum :wink:

Lekker dat je tenminste al daar zit, dat zal bij ons nog wel even duren!!
Wat is trouwens het voordeel om australian citizen te worden als je al een permanent visum hebt??

Hi Rico

Welkom vanuit Brisbane!  :)

Hiya Wilbert

het voordeel? de dubieuze eer om o.a. te mogen stemmen  :)

Groetjes
Syl

Moet zeggen voor die 'eer' bedank ik hier in Nedewrland ook liever, maar ik vind wel, wie niet stemt mag ook niet meepraten!
Wat ik eigenlijk bedoelde was of je als Australian citizen nog financiele of sociale voordelen hebt?

Hoi Rico,

Welkom op het forum!  :cool:

Fijn om te horen dat je zo lovend bent over Australie. Wij hopen begin 2006 ook die kant op te gaan.
Waar in Australie zit je trouwens precies?

groetjes, Hillegien

Hai Rico,

Welkom op het forum!
wat fijn dat je het daar zo naar je zin hebt, wij hopen volgend jaar in Oz aan te komen. Voorlopig zijn we druk met alle papierwerk....  :|

Groetjes Katja.

Ik woon nu al drie jaar in Brisbane en vindt het een geweldige stad, niet te groot en ook niet te bekrompen. Vanuit hier kan je alle kanten op, naar de Sunshine Coast( het noorden) of naar The Gold Coast( het zuiden), en dat is natuurlijk helemaal te gek als je net als ik zoveel van de zee houdt (mbt. surfen enzo).

Spreek jullie later,
Rico

Hallo Rico,

Welkom op het forum,leuk dat je het zo naar je zin heb OZ.
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat mensen het er niet zouden hebben als je er eenmaal zit.
Wij zijn nog maar net gestart met alles te verzamelen,dus voor wij zover zijn als jouw duurt nog wel even.

groetjes,alexander en linda

hallo Rico, of Suave  :-D

Welkom op het forum! wat leuk dat je in Oz woont. Ikzelf heb ook een Permanent Residency Visum en woon OOK in Brisbane. Misschien kunnen we een x wat afspreken ofzo, biertje happen..Xpdite social meeting zit er trouwens toch aan te komen, eind van de maand ofzo, misschien zie ik je daar wel?

goed te horen ook dat je het naar je zin hebt.  :up:

Veel succes en plezier in Brisbane en wellicht komen we elkaar binnekort wel tegen!

je weet toch.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :lol:

Je weet toch!!! Waar heb je het over Big Pete? Ik heb liever dat je me niet meer lastigvalt...ik heb al genoeg aan mijn hooft, zonder dat jij me constant probeert te bereiken. Dus bij deze........gewoon kappen!! 

P.S Ik zie je vanavond wel, at The Footy

laters Rico.

Hoi Rico, welkom op het forum!

Ik hoop dit jaar naar australie te verhuizen, dat zal van die llui in Canberra afhangen! Ik heb een Special Migration Visa aangevraagd als "Former Resident", Heb daar vroeger 13 jaar gewoond, Ik ga in mijn oude omgeving wonen, in victoria aan de kust bij de 12 apostles. waar zit jij ergens?

Back