Even voorstellen !

Tamara

New Member
Hallo allemaal !

Ik ben Tamara, 22 jaar en al jaren aan het dromen om Australië te bezoeken. Het dromen is bij mij begonnen toen mijn vader een aantal jaren terug een baan aangeboden kreeg in Australië, maar er 5 weken voor vertrek besloten werd alles stop te zetten.
Door mijn nieuwsgierigheid, en passie voor dier en natuur word ik enorm aangetrokken door het land.

Nu ik klaar ben met school is de mogelijkheid er ook. Maar waarheen ? Hoelang ? Backpacken ? Wat voor werk ? Laat staan alles wat er geregeld moet worden... Pff, erg ingewikkeld allemaal ! Maar gelukkig stuitte ik op dit forum waar ik al een heel stuk wijzer ben geworden !

Inmiddels ben ik vandaag al een uur of 5 over het web aan het surfen voor alles wat erbij komt kijken, in de hoop mijn droom te kunnen verwezenlijken.

Groetjes,
Tamara

Hoi Tamara,

Welkom op het forum!
Ik ben ook 22 en ga over 25 dagen naar Oz (voor de 2e keer).

Uit je verhaal kan ik opmaken dat je nog nooit een WHV aan hebt gevraagd, dus dat is de makkelijkste optie voor je!

Hoe zit je nu met werk, sparen, etc? Al enig idee binnen welk tijdsbestek je wilt vertrekken en voor hoe lang?

Groetjes Gwen

Hoi Tamara,

Welkom.
Het beste adviesbureau heb je (of heeft jou) al gevonden: Soulmate Gwen!
Gewoon ff WHV (Working Holiday Visum) aanvragen en een extra stoel boeken en samen met Gwen lekker genieten van je WHV!

hey tamara....welkom! denk dat je idd heel veel via gwen te weten kunt komen....en al het andere staat ook wel ergens binnen het forum. ik zou zeggen zeker gaan met een WHV en misschien staat de prins op de witte kangaroe ook voor jou al klaar down under! als je een jaartje gaat rondreizen kom je al een heel eind in australie en kun je daarna besluiten wat je verder wilt doen...succes ermee!

Back