Even voorstellen

Nicole U.

New Member
Ik ben Nicole en heb eindelijk het besluit genomen om te emigreren naar Australië. Al jaren zit dit in mijn hoofd maar door privéomstandigheden heb ik nooit eerder de knoop durven doorhakken. Ik ben er klaar voor en durf ook de teleurstelling aan wanneer ik onverhoopt niet welkom ben :)
Mijn wens is om in Perth te gaan wonen omdat daar het grootste gedeelte van mijn familie woont. Ik sta nog helemaal aan het begin van het traject... Echt super spannend. Trots op mezelf om deze stap te nemen!

Welkom op het forum en heel veel succes! Je klinkt erg enthousiast dus waar een wil is......is een weg!

Hoi Nicole,
Welkom. Je plannen en 'omstandigheden' zijn voor de meesten hier heel herkenbaar. Goed dat je je ook realiseert dat het weleens niet door zou kunnen gaan. Maar toch gewoon ervoor gaan!

Hoi Nicole,
Welkom. Je plannen en 'omstandigheden' zijn voor de meesten hier heel herkenbaar. Goed dat je je ook realiseert dat het weleens niet door zou kunnen gaan. Maar toch gewoon ervoor gaan!
Dank je wel! Gaan jullie opnieuw aanvragen of kan dat niet?

Welkom en veel succes aan het begin van een ongetwijfeld waanzinnig traject :)

Hi Nicole, welkom! Het voordeel van sponsor zijn? Het goede gevoel dat je ervoor zorgt door een bescheiden donatie te doen dat dit forum kan blijven bestaan en die waanzinnige sponsorbadge natuurlijk :D

Back