Even voorstellen

Floor

New Member
Hallo,

ik ben flo, mijn vriend en ik hebben onlangs de knoop door gehakt, we willen proberen naar Australië te emigreren. We zijn beide midden dertig dus dit is wel het moment.

Zijn beroep staat bij sa op de lijst dus daar willen we voor gaan. Ik ben hr adviseur,dat staat op meerdere lijsten maar het was niet een vier jarige opleiding dus ik denk dat we daarmee minder kans hebben. Ik heb al heel veel informatie ( oa dankzij het forum) maar dat werkt tot nu toe alleen maar verwarrender ;-) wat een regels en informatie!

Wellicht dat we met een bureau gaan werken ivm snelheid/volledigheid maar dat onderzoeken we nu.

Ik ga waarschijnlijk heel veel vragen stellen dus tot snel!

Hey Floor, welkom hier! Alle informatie kan inderdaad overweldigend zijn, maar na veel herlezen, de site van diac erop naslaan, dingen printen en uitschrijven heeft mij meer helderheid geboden.
Enne; vraag maar raak!

Hi Floor,

Welkom op het forum! Ook als jezelf niet in aanmerking komt voor een visum maar je partner wel dan staan nog steeds alle opties open. Zo kan ik mee naar Australië door het visum van mijn vriend. Succes met de visumaanvraag! Zelf hebben wij daar ook een bureau voor ingeschakeld om door het moeras aan procedures heen te komen, maar wellicht dat mensen hier je ook verder kunnen helpen :)

Groetjes, Jennie

Hallo,

ik ben flo, mijn vriend en ik hebben onlangs de knoop door gehakt, we willen proberen naar Australië te emigreren. We zijn beide midden dertig dus dit is wel het moment.

Zijn beroep staat bij sa op de lijst dus daar willen we voor gaan. Ik ben hr adviseur,dat staat op meerdere lijsten maar het was niet een vier jarige opleiding dus ik denk dat we daarmee minder kans hebben. Ik heb al heel veel informatie ( oa dankzij het forum) maar dat werkt tot nu toe alleen maar verwarrender ;-) wat een regels en informatie!

Wellicht dat we met een bureau gaan werken ivm snelheid/volledigheid maar dat onderzoeken we nu.

Ik ga waarschijnlijk heel veel vragen stellen dus tot snel!

Hi Floor,
Welkom op dit forum! Deze voorbereiding is echt leuk maar ik weet niet goed hoe ik alle informatie moet "ordenen" :confused: Heel herkenbaar wat je schrijft (Mijn aanvraag hoeft niet via het immigratie bureau dus ik moet zelf een stappenplan maken).
Heel veel plezier en succes met dit mooie traject :)
Grtz, Nicole

Back