Even voorstellen

BVG87

New Member
Goedenacht,

Mijn naam is Bart, 26 jaar, en vorig jaar in januari naar Sydney vertrokken om te gaan samenwonen met mijn (toenmalige) Australische vriendin. Inmiddels is ze mijn verloofde en gaan we einde van dit jaar trouwen in Taronga Zoo.
Vanwege mijn visum (Working holiday visa) die afliep begin januari ben ik (helaas) voor even weer naar Nederland gemoeten, en nu ben ik afwachting van de toewijzing van mijn Prospective Marriage Visa. Ik verwacht eind februari/begin maart weer die kant op te kunnen.Gelukkig heb ik een hele flexibele en meedenkende werkgever in Sydney zodat ik mijn baan wel kon behouden en nu nachtdiensten werk. (Australische werktijden)

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag haha!
Groetjes,

Bart

wow dat klinkt wel heel goed! visum op orde, baan al in de hand, en trouwdatum in Taronga Zoo ... :cool:

Het klinkt inderdaad heel goed en behoorlijk simpel als ik het zo lees, maar we hebben er hard voor gewerkt, vooral de aanvraag voor de visum was behoorlijk pittig, er zijn heel wat momentjes geweest dat ik door de bomen het bos niet meer zag.

Nu verder sparen voor de trouwerij en zo snel mogelijk terug naar Sydney:)

Leuk Bert, trouwen in Taronga Zoo, daar hoort toch ook een soort 'meet-and-greet' met een van hun dieren bij? De moeder van mijn verloofde heeft daar een tijdje geleden ook een bruiloft gehad en ze vond het werkelijk prachtig!

Jij mag Bart zeggen hoor;)

Ja, na de ceremonie (die in het vogeltheater is), hebben we 1,5uur de tijd voor foto's met 3 verschillende diersoorten. Ben heel benieuwd haha!

Hahaha sorry Bart!! Nou hopen dat je leuke dieren krijgt, of mag je kiezen? Komen er veel mensen uit Nederland naar de bruiloft?
Wij gaan zelf volgend jaar januari trouwen in de botanische tuinen in Sydney en het valt me tot nu toe alles mee hoeveel mensen van plan zijn te komen :)

Je mag kiezen, het liefste zou ik bijvoorbeeld grote en indrukwekkende dieren willen, zoals tijgers/leeuwen, maar ik geloof dat dat niet zo'n goed idee is i.v.m. het glas waardoor je geen goeie foto's krijgt, daar moeten we ons dus nog even in verdiepen. Maar ik denk dat het iets van giraffen en olifanten wordt ofzo:) Wij verwachten zo'n 20-25 gasten uit Nederland. Zeker nu met de scherpe aanbiedingen van Emirates, Singapore Airlines en Malaysian Airlines is het wat makkelijker om te boeken.
Wow, ik ben daar een paar keer geweest, heerlijk op het gras liggen en een potje voetballen. Ook echt een hele mooie locatie! Alleen ben je niet bang dat het dan, in die periode, te warm zal zijn? Ik weet nog goed toen ik in januari aankwam, de dag erna was het 44 graden!!! :eek:

Wij nog niet! Jullie zitten ergens in VIC toch Yuud?
Ja wonen nu soms bush soms Melbourne, binnenkort Melbourne, maar voor bruiloft kan ik eventueel heen en weer vliegen (doe ik zelfs naar nl in mei). PM me anders even als je interesse hebt, dan mail ik je m'n sites etc door. Leuk!

Back