Even voorstellen

Martin Roos

New Member
Mijn naam is Martin en samen met mijn vrouw Barbara en dochter Mare hebben we het plan opgevat om naar Australie te emigreren.
We wonen nu in Capelle aan den IJssel. Ik werk in de gezondheidszorg en mijn vrouw zit in het onderwijs.
We willen emigreren als onze dochter naar de middelbare school moet. We hebben dus nog 1,5 jaar om alles voor te bereiden en die tijd zullen we ook nodig hebben.
Ik hoop op dit forum een hoop informatie op te doen en wellicht mensen te ontmoeten die ook naar Australie gaan of er al wonen.
Dus wellicht tot ziens

Welkom en heel veel succes en plezier met de voorbereidingen. Maar uit nieuwsgierigheid....waarom Oz?

Welkom Martin! Wij hebben ook (nog steeds) plannen om naar Australië te willen emigreren, gaat niet zo snel als we zouden willen, maar we zijn er nog wel steeds mee bezig.
Wij wonen niet super ver bij jullie vandaan, volgens mij!

Welkom welkom!!!
Op wat voor soort visum hopen jullie te gaan? En hoe staat jullie dochter er tegenover? Ik ben nieuwsgierig! ;-)

Welkom! Wat een dappere stap, ben ook erg benieuwd naar jullie verhaal, verwachtingen en dromen!

Welkom op het forum, jullie zullen hier een schat aan informatie kunnen vinden :) Op wat voor visum hopen jullie te gaan? En uit nieuwsgierigheid: wat vindt jullie dochter er allemaal van?

Welkom en heel veel succes en plezier met de voorbereidingen. Maar uit nieuwsgierigheid....waarom Oz?
Waarom Australie? Voornamelijk vanwege de ruimte en het klimaat, maar ook vanwege het avontuur. We moeten nog wel afwachten of het allemaal gaat lukken wat betreft visa.

Welkom welkom!!!
Op wat voor soort visum hopen jullie te gaan? En hoe staat jullie dochter er tegenover? Ik ben nieuwsgierig! ;-)
We hopen om op een skilled worker visa te kunnen gaan. Zowel mijn beroep als als dat mijn vrouw staat op SOL lijst, dus wie weet.
Onze dochter weet nog niet hoe concreet de plannen zijn. We willen eerst zeker weten dat het lukt om Australie in te komen

Waarom Australie? Voornamelijk vanwege de ruimte en het klimaat, maar ook vanwege het avontuur. We moeten nog wel afwachten of het allemaal gaat lukken wat betreft visa.
Tja ruimte genoeg! Maar jullie zijn dan dus ook al hier geweest neem ik aan.
Is het niet moeilijk om daar je dochter niet in te betrekken? Enthousiasme enzo... al vind ik het wel logisch dat je eerst eens wilt kijken of het mogelijk is voor dat je haar en de rest in je omgeving de stuipen op het lijf jaagt :rolleyes:

Back