Even voorstellen

Riessard

New Member
Beste forum leden,

Graag stel ik mijzelf even voor. Mijn naam is Richard, 45 jaar oud en vertrek eind juni naar Sydney om daar de komende jaar voor mijn werkgever (grote kredietverzekeraar) aan de slag te gaan. Graag maak ik gebruik van jullie kennis en ervaring. Dank vast.

Met vriendelijke groet,
Richard

Welkom hier!
Wordt het een individuele stap, of gaat er nog een schare mee?
Succes en veel plezier met alles uitzoeken!

Hi guys, dank voor jullie welkom. Mijn visa is inmiddels geregeld. Nu moet ik een ticket gaan boeken. Hebben jullie nog een advies voor een goedkope ticket? Wat is duurder retourtje vanuit NL of AUS? Dank vast voor het meedenken.

Wow lekker op tijd....:cool:ik heb nog net een redelijke deal kunnen maken voor half juli, ik zou als ik jou was heel snel aan de slag gaan!
Gewoon het internet op en niet te lang twijfelen. Ik weet niet of het mag, maar ik heb de deal op tix kunnen maken.
Sorry ik wil geen reclame maken, google gewoon op goedkope tickets en kijk op sites van de vliegmaatschappijen zelf.
Vanuit Oz is het meestal duurder. Maar je vertrekt vanaf NL, indien mogelijk misschien ook een vanaf Dusseldorf kijken?

Nog een tip bij het zoeken op sites van luchtvaartmaatschappijen: sommige houden mbv cookies bij waar je op gezocht hebt en als je dan terugkeert voor de goede aanbieding dan is het plotseling duurder. Gewoon cookies verwijderen en opnieuw zoeken. Had ik onlangs bij BA. Op sites als expedia heb ik dat niet gezien.

Ha Richard, wij vlogen vorige week voor 570 euro pp enkeltje met Singapore airlines naar Sydney.Nadeel is dat je in Ned. zomerperiode gaat, toch vaak wat duurder. China Southern is vaak net even goedkoper maar voor 100 euro verschil vlieg ik toch echt liever met Singapore airlines. Ga je voor Atradius werken ?
Al eerder in Sydney of Australie geweest? Als je zin hebt in een bak koffie horen we het wel. Wij zitten een uurtje van Sydney en behoren tot dezelfde leeftijdscategorie. Veel succes met de laatste loodjes!

Hi guys, ik heb een lokaal contract. Dit betekent gewoon eigen ticket betalen.. Over deze frustratie heb ik me gauw gezet want de kans was te mooi om te laten lopen.

Ja, ik ben eerder in Australie geweest. In 2010 heb ik een sabbatical genomen waarbij ik ook 10 weken in Australie heb doorgebracht. Heb toen drie weken in Sydney gezeten. Toen al kunnen proeven van de stad en de vibe. Om de komende jaren mijn leven daar voort te zetten geeft mij veel energie.

Ja, ik blijf voor Atradius werken. In die zin wel fijn. Dank iig voor jullie reacties. Lijkt mij leuk om contact te houden met mensen in/rond Sydney. Ben van plan een motor aan te schaffen dus kan t.z.t. zeker eens langs komen.

Ps; weten jullie trouwens bij welke maatschappij je het snelst awards opbouwt die je kunt inzetten voor toekomstige reizen?

Last edited:
Klinkt heel goed allemaal Richard; mooi avontuur in het verschiet.
Het snelst awards opbouwen weet ik niet. Maar met 2 keer op en neer vliegen heb je al een ticket in Europa te pakken of nog iets meer.
Succes met alles!

Back