Ik ben Rien (47) uit Zaanstad, en samen met mijn vrouw (en misschien mijn zoon van 21) hebben we de wens om naar een warm land te emigreren. Deze wens hebben we al een paar jaar, maar nooit eerder hebben we de stap durven maken. Tot we afgelopen jaar een aantal weken in Australie bij mijn tante door hebben gebracht, dat was het gevoel wat we zochten!
Gelukkig heb ik deze site gevonden, want de Australian Government site is nogal taai leesvoer...
Hieronder de voors en tegens van mijn huidige situatie.
Voor
-mijn tante heeft aangegeven garant voor ons te willen staan
-werk heeft ze ook voor ons beide, ze heeft zelf twee ondernemingen
-ook onderdak is geen probleem, ze bezit meerdere huizen waar ik in kan
Tegen
-chronisch ziek, maar wel onder controle (reuma)
Er zullen vast nog veel meer dingen van belang zijn waar ik nog geen enkele kennis van heb, maar hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen met, hoe en waar te beginnen, en met het uitzoeken van mijn mogelijkheden. Waarvoor alvast dank
Gelukkig heb ik deze site gevonden, want de Australian Government site is nogal taai leesvoer...
Hieronder de voors en tegens van mijn huidige situatie.
Voor
-mijn tante heeft aangegeven garant voor ons te willen staan
-werk heeft ze ook voor ons beide, ze heeft zelf twee ondernemingen
-ook onderdak is geen probleem, ze bezit meerdere huizen waar ik in kan
Tegen
-chronisch ziek, maar wel onder controle (reuma)
Er zullen vast nog veel meer dingen van belang zijn waar ik nog geen enkele kennis van heb, maar hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen met, hoe en waar te beginnen, en met het uitzoeken van mijn mogelijkheden. Waarvoor alvast dank