Jan Thole
Member
Ineens gevraagd om Australie wat mooier te maken. Design Gietvloeren in al zijn verscheidenheid. In Nederland al vele jaren een tophit, gevolgd door onze omringende landen. Daarnaast eigen ontwikkelde metaal effect gietvloeren. Maar ook gietvloer schilderijen. Kunst vanuit een gietfles. Zonder kwast. En veel meer. Nu via een nederlandse verkoper die ik ken ontdekt door een retail bedrijf in Adelaide en Perth. Het hele verhaal op poten zetten en uitbouwen. Mensen trainen en klanten als designers en architekten enthousiast maken. Ik heb er zin in en op 57 jarige leeftijd nog een mooie uitdaging. En stiekem toch ook uit kijken om het langzaam in vele facetten overhitte vaderland even te laten voor wat het is/wordt. Of wellicht voor heel lang. Over een aantal weken de kennismaking in Adelaide en dan de beslissing maken. De papierwinkel is in volle gang en schijnt goed te komen. Dus tijd om mij goed te oriënteren. En dus daarom lid van dit mooie forum. Ik heb inmiddels al veel gelezen en geproeft van alle vragen en reacties. Mijn dank daarvoor. De vragen zal ik later plaatsen. Adelaide!,...here i come.