even voorstellen

Hallo allemaal,

na 10 dagen in Australie te zijn geweest, ben ik al 100% overtuigd, nu mijn vrouw en kindjes nog... Wij gaan deze zomer 1 maand "op orientatie"-vakantie langs de Oostkust en in Darwin en Adelaide.

Heeft iemand misschien tips om onze reis nog mooier te maken? We willen graag een Hollandse Club bezoeken, weet iemand waar we terecht zouden kunnen aan de Oostkust?

Als we dan allemaal overtuigd zijn, willen we via een emigratie consulent kijken of we een visa kunnen krijgen.

Onze kindjes zijn 12, 9 en 2. Heeft iemand ervaring met het onderwijs in Australie? Onze zoon van 9 zit op een school voor moelijk lerende kinderen (MLK school). Is dat in Australie ook mogelijk?

Alvast hartstikke bedankt voor jullie reacties,

Groet

Hey Harald en Isabel, welkom!

als ik je iets mag aanraden, ga es langs de zuidkust (oostzuid) en doe de "Great Ocean Road", echt de moete waard om een keer te doen.

Is wel een beetje ver weg als je in Darwin zit  :|

Welkom Harald en Isabel,

Heel veel plezier in Australië. In Brisbane zit een Hollandse Club. Mijn vader is er bij aangesloten ik zal hem eens even mailen voor de exacte lokatie.
Waarom willen jullie eigenlijk een Nederlandse Club bezoeken?Of is het om van die mensen te horen hoe  Australië is? Ik ben er in september van het vorig jaar geweest en iedereen daar was verliefd op Australië en zou nooit meer voorgoed terug willen! Maar ik ga er even achteraan voor jullie!

Groetjes Linda

Heb nog geinformeerd, dus als jullie nog interesse hebben:

123 Pine Road    Phone : 00 +61 (0)7 32715662
Richlands Queensland
Postcode : 4077

Het is de enige Nederlandse  Club met een eigen gebouw in Queensland.

Groetjes Linda

Back