even voorstellen

AWM

New Member
Ik ben Mark. Ik heb net deze site gevonden en vind het leuk over de ervaringen en meningen van jullie te lezen. Wij zijn ook van plan naar Australie te immigreren. Kan iemand mij advies geven waar we moeten beginnen?

Groeten.

[quote author=AWM link=topic=1936.msg18256#msg18256 date=1118859068]
Ik ben Mark
[/quote]

Hey hallo, welkom hier!

[quote author=AWM link=topic=1936.msg18256#msg18256 date=1118859068]
Kan iemand mij advies geven waar we moeten beginnen?
[/quote]

Dan moet je wat meer vertellen over jezelf...
Ben je geskilled, heb je een ozzie girlfriend, heb je een rijke oom, none of the above?

Begin maar eens op de site van DIMIA (http://www.immi.gov.au/) te kijken, daarin staat veel info over soorten visa. Ook kun je dit geweldige forum eens flink doorstruinen, misschien vind je wel iets wat op jouw situatie van toepassing is.

Veel plezier!

:read:

De meesten van ons gaan met een skilled visa naar Australië toe. Wil je het zelf regelen of laat je je begeleiden door een emigratie bureau?

Bedankt voor jullie reactie's. Ik ben getrouwd en wij hebben een zoontje van 5. Ik ben servicemonteur verwarming en elktrotechniek met diploma's en drie jaar werkervaring.
Mijn vrouw is administration officer bij een technisch bedrijf. Ik wil graag weten wat voor mogelijkheden wij hebben. Ik weet nog niet of ik zelf aan de slag ga of ik begeleiding van emigratiebureau ga vragen. Wat zijn jullie ervaringen?

Welkom op het forum :up:

Wij doen onze visum aanvraag zelf,dus zonder hulp van een emigratiebureau en zelf vind ik dat het allemaal best te doen is. Dit houd uiteraard wel in dat je er het een en ander ervoor moet doen,en soms zijn bepaalde vragen niet duidelijk, maar daarvoor kun je bijna altijd wel op het forum terecht. Sterkte en succes!

Groetjes Sander!

Welkom op het forum :up:
De aanvraag is best zelf te doen. Het is wel veel werk en soms erg moeilijk. Met de begeleiding van een agent is het best makkelijk. Je krijgt een lijst mee met papieren die je moet leveren. Best makkelijk dus...  :) Maar het is heel erg duur rond de 3000-4000euro daarbij moet je zelf heel erg allert zijn want ze willen wel eens wat slordig omgaan met kleinen details maar verder is het een goede oplossing voor als je niet zo'n administartief bent aangelegd.
succes :up:

Back